چاپ کردن این صفحه

مراحل درخواست خدماتی کردن خطوط

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پر واضح است که شما با خطوط  تبلیغاتی امکان ارسال پیامک گسترده به بلک لیست را نخواهید داشت ، مواقعی پیش می آید که شما که دارای کسب و کار و حرفه ای می باشید و نیازمند ارتباط مداوم و مستمر با مشتریانتان هستید اما فرصت اینکه به هرکدام به صورت جداگانه بخواهید اطلاع دهید وجود ندارد و در کل کاری زمانبر و هزینه بر است پیامفا برای این مشکل راه حل خدماتی کردن خط خودتان را پیشنهاد می دهد ، این خط باید اختصاصی و مختص خودتان باشد حتی اگر خط ثابت باشد برای شما امکان پذیر است ( در حال حاضر فقط برای خطوط 021 و 026 ) برای انجام این کار باید مراحل زیر را به صورت کامل انجام دهید :

شرایط خطوط خدماتی

توجه فرمایید ارائه تمامی موارد ذیل جهت خدماتی شدن خطوط الزامی می باشد :

  1. خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند ، امكان پذیر است .
  2. ارائه تعهدنامه تكمیل شده فایل پیوست ، در سربرگ شركت یا سازمان به همراه مهر و امضای صاحبان امضا .
  3.  کلیه تعهدنامه ها به صورت تایپ شده ارائه گردد وبه صورت اسکن شده و با کیفیت مناسب ارسال شود و هرگونه عکس با کیفیت پایین ، قابل پذیرش نمی باشد.
  4. در فرم تعهد نامه شناسه ملی وشماره ثبت مطابق با سامانه ملی اشخاص حقوقی كشور " به آدرس https://ilenc.ssaa.ir ثبت گردد .
  5. اطلاعات مدیرعامل شرکت و نماینده شرکت به دقت تکمیل شود .
  6. در فرم تعهد نامه بصورت کامل آدرس شرکت ، درج شده باشد .
  7. آدرس سایت سازمانی در فرم تعهد نامه الزامی میباشد .
  8. در تعهدنامه بخش مربوط به " موضوع محتوای پیامك خدماتی" حتما بطور كامل، واضح و دقیق توضیح داده شود و از درج " اطلاع رسانی" بصورت ناقص خودداری نمایید.
  9. توجه نمایید در تعهدنامه قسمت مربوط به " جامعه هدف" بطور واضح و دقیق مشخص شده باشد. بعنوان مثال درصورتیكه جامعه هدف شما مشتریان یك سایت یا یك اپلیكیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیكیشن در این قسمت درج شود.
  10. حداقل 200 عدد لیست شماره های مخاطبین(همراه اول) در فایل اكسل ودر یک ستون قرار داده شود.
  11. ارائه عكس از صفحه " سامانه ملی اشخاص حقوقی كشور " به آدرس https://ilenc.ssaa.ir الزامی میباشد. نمونه نیز در همین بخش قرار گرفته است .
  12. آدرس ایمیل مندرج در تعهدنامه حتما باید سازمانی بوده و ایمیل های yahoo ،gmail و... مورد قبول نخواهند بود .
  13. ارائه فایل اکسل احرازهویت فرمت خدماتی که در همین بخش قرار داده شد.
  14. در فایل اکسل احراز هویت و تعهدنامه ستون محتوای پیامک ، توضیحات در مورد کاربرد شماره بصورت شفاف و واضح اعلام گردد و از درج " اطلاع رسانی" و امثالهم خودداری فرمایید. برای مثال: اعلام کد پیگیری خرید، ارسال جزئیات رمز عبور جهت اپلیکیشن .................. ( نام اپلیکیشن مشخص باشد) و...
  15. دقت کنید که فایل اکسل احراز هویت تک ردیفه می باشد و تمام فیلدها تکمیل گردد .
  16. هر شرکت درزمان درخواست خط خدماتی مجاز به ثبت یک خط در یک اپراتور میباشد .
  17. درج نام كامل كاربر به عنوان مثال : (دانشگاه (نام واحد درج شود) – مدارس) بطور كامل الزامیست .
  18. حجم تصویر فایلها میبایست زیر 400 کیلو بایت باشد.
  19. ارائه سفته به مبلغ 200.000.000 ریال که میبایست بصورت فیزیکی ارسال گردد .
  20. درنظرداشته باشید در صورت عدم ارسال سفته مراحل خدماتی شدن انجام نمی گردد .
  21. نمونه تکمیل سفته ها درهمه اپراتورها در همین بخش قرار داده شد.
  22. با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی شرکت ارتباطات سیار درخواست تغییر وضعیت خط به خدماتی تابع مراحل مختلف می باشد همچنین نظر به اینکه تعداد محدودی از خطوط در طول ماه خدماتی می گردند درخواست ها بر اساس تقدم ارسال از سوی نمایندگان، برای اپراتور فرستاده می شوند و پیگیری مکرر آن ازشرکت، تاثیری در روند نخواهد داشت .

 نکته مهم : درخواست خط خدماتی شما پس از ثبت توسط كارشناسان بررسی شده و در صورت نقص در مدارک در قسمت توضیحات علت نقص به صورت كامل شرح داده میشود ﻟذا توضیحات كارشناسان را به صوت دقیق مطالعه نموده و می توانید درخواست خود را از طریق سامانه ،بخش درخواست خط خدماتی پیگیری و وضعیت را مشاهده نمایید.

در صورت تایید درخواست خط شما توسط كارشناسان ، وضعیت آن به تایید اولیه تغییر خواهد یافت ودر صورتیکه اپراتور تایید کند به وضعیت تایید نهایی تغییر پیدا میکند و خط خدماتی خواهد داشت.

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور 1000

 برای هر شماره درخواستی باید لیست شماره های مشترکین که به آن ها پیامک خدماتی ارسال می شود اعلام گردد. صرفا شماره مشترکین مدنظر است و درحال حاضر هیچگونه اطلاعات دیگری نیاز نیست ضمنا هر زمان اپراتور آپدیت لیست را بخواهد می بایست ارسال فرمایید.

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور 2000

برای خدماتی شدن این خطوط، علاوه بر فرم تعهدنامه و اکسل اطلاعات حقوقی، اسکن مدارک مدیرعامل(کارت ملی، شناسنامه) و آخرین روزنامه رسمی شرکت یا مجوزهای رسمی شرکت باید در قسمت درخواست خدماتی بارگزاری شوند.

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور 50001

درخواست هایی با عنوان موسسات خیریه , دانشگاه و مدارس از سمت همراه اول رد شده و خدماتی نمی شوند.

درخواست های خدماتی تا تاریخ 25 ام هر ماه برای اپراتور ارسال میگردد وتا 60 روزکاری زمانبر خواهد بود.

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور 50004

در خصوص شركت هایی كه نماینده رسمی سازمان دولتی باشند ارائه معرفی نامه از سازمان مربوطه نیز الزامیست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد..

در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شركت های بورس و ..... ارائه مجوز از بانك مركزی الزامیست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.

در صورتیكه لیست شماره موبایل های مخاطبین تغییر می كنند باید لیست موردنظر در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده تا برای اپراتور ارسال گردد.

در مورد درخواست رنج شماره برای سازمان ها و دانشگاه ها و ....... توضیح كامل كاربری و تفكیك شماره ها بر اساس شعبه ها و ..... الزامی می باشد.(به عنوان مثال 20 شماره برای دانشگاه یا سازمان با یك كاربری امكان پذیر نیست)

مطلقا ارسال تبلیغات با شماره های خدماتی مورد قبول نمی باشد، حتی شماره های بانكی

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور 026-021

فعالسازی خط غیر متناظر 021-026 باید بصورت حقوقی صورت گیرد تا برای خدماتی شدن اقدام گردد وخطوط ثبت شده حقیقی خدماتی نمیشوند. خطوط متناظر هم باید شماره تلفن ثابت در مخابرات حقوقی ثبت شده باشد.

تکمیل فرم تعهد نامه اپراتور 021-026 در یک صفحه انجام شود وبصورت فیزیکی ارسال گردد.

ارائه فیزیکی سفته به مبلغ 100.000.000 میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا(نمونه تکمیل شده سفته نیز ضمیمه گردیده است).

راهنمای تکمیل فرم خطوط 9000

درج شماره نامه و تاریخ در بالای فرم الزامیست. برای شماره نامه میتوانید از یک شماره 5 رقمی رندم استفاده کنید

در پاراگراف دوم فرم، در قسمت مشتری و بهره بردار نام درخواست هنده نوشته شود.

در صورتی که هر یک از اطلاعات فرم را ندارید، در مقابل آن بخش کلمه "ندارد" نوشته شود

در صورتی که جواز کسب اینماد باشد، درج آدرس سایت در فرم تعهدنامه الزامیست.

مهر و امضا و اثر انگشت در قسمت مهر و امضای بهره بردار ثبت شود و قسمت مهر و امضای شرکت خالی بماند

نام و نام خانوادگی در کنار مهر و امضا نوشته شود

در صورتی که فرم حقوقی باشد، نماینده و مدیرعامل هر دو باید یک شخص باشند و این شخص باید در روزنامه رسمی و یا آگهی تغییرات دارای حق امضا باشد

نمونه جامعه هدف مشتریان دارای فروشگاه اینترنتی

مشتریان و کاربران سایت که از محصولا سایت ما خریداری کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند.

نمونه موضوع محتوای پیامک خدماتی کاربران دارای فروشگاه اینترنتی

ارسال نام کاربری و رمز عبور، ارسال کد فعالسازی، اطلاع رسانی ثبت سفارش، اطلاع رسانی زمان ارسال سفارش و مراحل پردازش سفارش، اطلاع رسانی حراج ها و پروموشن ها، ارسال پیام تبریک و تسلیت ایام خاص، اطلاع رسانی موجود شدن کالا به درخواست مشتریان

نمونه جامعه هدف مشتریان دارای پروانه کسب

مشتریانی که به صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق سایت و شبکه های اجتماعی از محصولات ما خریداری کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند

نمونه موضوع محتوای پیامک خدماتی مشتریان دارای پروانه کسب

اطلاع رسانی ساعات کاری فروشگاه در ایام تعطیل به درخواست مشتریان، ارسال لیست قیمت به درخواست مشتریان، اطلاع رسانی موجود شدن کالا به درخواست مشتریان، اطلاع رسانی زمان ارسال محصول برای کاربرانی که خرید غیرحضوری داشته اند، ارسال پیامک تبریک و تسلیت ایام خاص، ارسال پیام حراج ها و تخفیفات فصلی

نمونه جامعه هدف آموزشگاه ها

دانشجویان، اساتید و اشخاصی که در آموزشگاه ما ثبت نام کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند

نمونه محتوای پیامک خدماتی آموزشگاه ها

اطلاع رسانی زمان شروع ترم و یا دوره جدید، اطلاع رسانی کنسلی کلاس، اطلاع رسانی دوره های جدید آموزشگاه، اطلاع رسانی تغییر زمان کلاس ها، ارسال پیامک تخفیف برای ثبت نام در دوره ها، اطلاع رسانی زمان آزمون، اطلاع رسانی نتایج آزمون ها، ارسال پیام تبریک تولد به هنرجویان، اطلاع رسانی زمان جلسات به اساتید

نمونه جامعه هدف سایت های دارای دوره ها ی آموزشی

کاربران سایت که در دوره های ما ثبت نام کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند

نمونه موضوع محتوای پیامک سایت های دارای دوره ها ی آموزشی

اطلاع رسانی زمان شروع دوره های جدید، اطلاع رسانی محتوای دوره های جدید، ارسال لینک دانلود دوره، ارسال نام کاربری و رمز عبور، ارسال پیامک زمان آزمون یا تحویل پروژه، ارسال پیامک پاسخ تیکت و پیام های مربوط به پشتیبانی، ارسال پیام تبریک تولد و تسلیت ایام خاص، ارسال کد تخفیف برای دوره های مختلف

نمونه جامعه هدف افراد دارای پروانه پزشکی 

بیماران و مراجعانی که به مطب و کلینیک ما مراجعه کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند .

نمونه محتوای پیامک خدماتی افراد دارای پروانه پزشکی

ارسال پیامک نوبت دهی، ارسال پیام یادآوری نوبت، اطلاع رسانی زمان ویزیت مجدد، ارسال پیام نکات مراقبتی و بهداشتی، ارسال پیام کنسلی نوبت، ارسال پیامک تبریک و تسلیت ایام خاص، اطلاع رسانی تغییر زمان ویزیت، ارسال پیامک مشخصات دارو ها، اطلاع رسانی زمان آماده شدن نتایج آزمایش ...

توجه داشته باشید قبل از آنکه برای خدماتی کردن خط خود اقدام کنید باید ابتدا خطی که قصد خدماتی کردن آن را دارید در پنل خود خریداری کنید ، برای این منظور اگر خط مورد نظر شما خط ثابت است علاوه بر اینکه نسبت به خرید و پرداخت هزینه خط در پنل باید اقدام کنید مدارک زیر را نیز باید ضمیمه کنید :

  • کارت ملی متقاضی
  • قبض یا رسید مخابرات که در آن شماره تلفن ، نام مالک و ... قید شده باشد
  • پروانه کسب یا مجوز فعالیت به نام متقاضی
آخرین ویرایش در یکشنبه, 28 آبان 1402 07:33

موارد مرتبط