پیامک - اس ام اس

پیامک - اس ام اس

جمعه, 18 بهمن 1398 20:42

خرید خط 5000

خرید خط با پیش شماره 5000 - پیامفا

اپراتور 5000 ، بر خلاف دیگر اپراتورها ، با شماره 5 شروع می شود. تعرفه پایین ارسال پیامک این اپراتور باعث جذب مشتری زیادی گردیده است. شما می توانید خطوط 15 و 14 رقمی اپراتور 5000 را بصورت رایگان از طریق پنل> عملیات حساب > خرید شماره، تهیه نمایید. خطوط با ارقام کمتر نیز از همین مسیر قابل دریافت می باشند. از مزایای این اپراتور می توان به خرید خطوط تنها به صورت سفارشی و انتخاب ارقام ، تعرفه پایین ثبت خطوط اختصاصی، بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات و امکان خرید سرشماره 8 رقمی و دریافت رایگان کلیه زیر شاخه ها تا 15 رقم (البته هزینه بالاتری به نسبت خطوط عادی دارد.) اشاره کرد .

جمعه, 18 بهمن 1398 20:41

خرید خط 3000

خرید خط با پیش شماره 3000 - پیامفا

اپراتور 3000 نیازی به معرفی ندارد! قطعا همه تلوزیون رو برای یک بار هم که شده تماشا کردیم و زیرنویس برنامه ها رو دیدیم که شماره سامانه پیامکی شون رو نوشتن، همه با شماره 3000 شروع میشه. پس معلوم میشه اپراتور 3000 اپراتور معتبری هست و در حال حاضر 90% وزارت خانه ها و ادارات و سازمان ها از این اپراتور استفاده می کنند. سرعت ارسال خطوط این اپراتور متوسط بوده، نیاز به تمدید سالیانه ندارد، هزینه خطوط با ارقام بالا، پایین تر از اپراتور 1000 و 2000 می باشد. هزینه پیامک های تحویل نشده در این اپراتور نیز عودت می گردد. پیام فا میزبان کاربرانی که تمایل به استفاده از این خطوط را دارند، می باشد.

جمعه, 18 بهمن 1398 20:41

خرید خط 2000

خرید خط با پیش شماره 2000 - پیامفا

اپراتور 2000 از با سابقه های بازار پیامک ایران محسوب می شود . ارسال پیامک با این اپراتور مزایایی از جمله سرعت ارسال بسیار بالای پیامک و گزارشات دقیق تحویل پیامک می باشد. هزینه ثبت خطوط این اپراتور به مراتب از بقیه اپراتورها بالاتر بوده و همچنین تعرفه ارسال پیامک آن متفاوت می باشد. هر ساله 60 الی 70 درصد مبلغ اولیه بابت تمدید خط از کاربر، توسط اپراتور دریافت می شود. با این تفاسیر پیام فا هزینه اولیه کمتری در ثبت این خطوط نسبت به بقیه شرکت ها از کاربر دریافت می کند.

جمعه, 18 بهمن 1398 20:40

خرید خط 1000

خرید خط با پیش شماره 1000 - پیامفا

شرکت رهیاب رایانه گستر که بیشتر با عنوان اپراتور 1000 شناخته شده است از اپراتورهای قدیمی ارسال پیامک می باشد . سرعت ارسال این اپراتور بسیار بالا بوده و مراکز و سازمان‌های دولتی و خصوصی زیادی از این خطوط استفاده می‌کنند .

از مزایای این اپراتور می توان به سرعت بسیار بالا در ارسال پیامک ، قابلیت انتخاب شماره دلخواه ، بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات ، عدم نیاز به تمدید سالیانه و  قابلیت دریافت گزارش دقیق اشاره کرد .

جهت خرید خط از این سرشماره از پنل کاربری خود وارد بخش عملیات حساب > خرید شماره شده و خط موردنظر را خریداری نمائید و چنانچه تاکنون برای خرید پکیج پنل پیامکی اقدام نکردید اینجا کلیک کنید .

خط پس از 24 الی 48 ساعت کاری برای شما فعال خواهد شد .

مراحل خرید خط با سرشماره 1000

  1. ابتدا وارد پکیج خود در سامانه پیامکی پیامفا شوید .
  2. سپس از منوی سمت راست گزینه عملیات حساب و خرید خط را انتخاب کنید . 
  3. حالا بایستی استعلام شماره مورد نظرتان را از سامانه رهیاب رایانه گستر بگیرید .
  4. درصورتی که شماره انتخابی و وارد شده شما در کادر مورد نظر آزاد باشد می توانید برای ادامه مراحل خرید خط به سامانه پیامکی خود برگردید .
  5. خط مورد نظرتان را وارد و سپس بقیه موارد خواسته شده را پر کنید .
  6. حالا پرداخت را انجام داده و درخواست خود را ثبت کنید .
  7. درصورتی که نقصی در موارد و مدارک شما نباشد شماره مورد نظر شما ظرف 24 الی 48 ساعت بعد فعال و در پنل شما قابل استفاده خواهد بود . 

payamfa1000

payamfa1001

payamfa1002payamfa1003

 

خط اختصاصی رایگان برای پنل پیامک - پیامفا

کلیه کاربرانی که از سامانه های پیامکی استفاده می کنند موظف به اخذ یک خط اختصاصی جهت ارسال و دریافت پیامک هستند . پیامفا به منظور قدردانی و حمایت از کاربران خود اقدام به ارائه خط 14 رقمی رایگان با پیش شماره 5000 نموده است.

شما می بایست پس از ثبت نام در سامانه و آپلود تصویر کارت ملی خود و ورود شماره کارت بانکی به نام خود و پس از انجام فرآیند احراز هویت و پر کردن فرم مربوطه در بخش خرید شماره مراجعه نموده و خط اختصاصی خود را تهیه بفرمایید .

توجه بفرمایید خطوط با سرشماره های 1000، 2000 ، 3000 ، 021 و نام تجاری جهت خریداری فعال بوده ، اما نیازمند پرداخت مبلغ خط می باشد که بصورت آنلاین برای شما محاسبه می گردد .

مراحل ثبت نام خط اختصاصی رایگان در سامانه پیامکی پیامفا

  1. ابتدا با ورود نام کاربری و رمز عبور وارد پنل خود در سامانه پیامکی پیامفا شوید
  2. سپس از منوی سمت راست ، گزینه خرید شماره را انتخاب کنید
  3. از سرشماره ها سرشماره 5000 را انتخاب نمایید
  4. در قسمت شماره 14 رقمی اعدادی را وارد کنید که آزاد و رایگان باشد
  5. فرم را تکمیل نموده و ثبت نمایید
  6. منتظر تایید از سمت اپراتور بمانید
  7. حالا به راحتی می توانید نسبت به ارسال پیامک با خط اختصاصی خود اقدام کنید

khate ekhtesasi

آموزش خدماتی کردن خط پنل پیامک - پیامفا

طبق ابلاغيه شركت ارتباطات سيار ايران از اول ارديبهشت ماه سال ٩٢ ، سرشماره هاي ارسال پيامك به دو شاخه خدماتي و تبليغاتي به شرح ذيل دسته بندي ميشوند:

شماره هاي خدماتي  متعلق به شركت ها، دفاتر و سازمانهايي است كه پيامكهايي با محتواي خدماتي، مشخص و در محدوده كاري همان مجموعه براي مخاطباني شناخته شده كه خود درخواست دريافت اين  پيامكها را داده اند، ارسال مي كنند و محتواي آن اطلاع رساني و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است.

هرگونه ارسال پيامک كه بدون رضايت صاحب تلفن همراه و بدون اطلاع ايشان صورت گيرد، پيامک تبليغاتي محسوب مي شود و ارسال اينگونه پيام ها براي مخاطباتي كه خود درخواست عدم دريافت اين پيامكها را داده اند امكانپذير نيست.

کاربران پیامفا می توانند پس از ثبت نام در سامانه و دریافت خط اختصاصی خود از مسیر عملیات حساب > خرید شماره ، نسبت به تکمیل اطلاعات و فرم های لازم جهت شروع فرآیند خدماتی سازی خط خود اقدام نمایند.

خدماتي شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امكان پذير است .

ارائه تعهدنامه تكميل شده فايل پيوست ، در سربرگ شركت يا سازمان به همراه مهر و امضاي صاحبان امضا.

فرآیند خدماتی شدن خطوط از مسیر پشتیبانی > درخواست خط خدماتی انجام خواهد شد . ( راهنمای تبدیل خط اختصاصی به خط خدماتی  )

khadamati

جمعه, 18 بهمن 1398 19:34

خط اشتراکی پنل پیامک

خط اشتراکی پنل پیامک - پیامفا

خط اشتراکی به خطوطی اطلاق می شود که بین همه کاربران سامانه به اشتراک گذاشته می شود و صرفا قابلیت ارسال پیامک را دارد و امکان دریافت پیامک روی خطوط اشتراکی میسر نیست .

خطوط اشتراکی ترجیحا رند و کوتاه هستند . هدف از ارائه خطوط اشتراکی صرفا جهت سهولت کاربران برای ارسال پیامک های با تعداد کم و زیباتر شدن اطلاع رسانی یا تبلیغ ایشان می باشد . در صورتی که کاربری قصد ارسال انبوه و مداوم داشته باشد ، می بایست خط اختصاصی تهیه نماید .

مشاهده مقاله مربوط به خط اختصاصی و شرایط ثبت نام

مشاهده قیمت خطوط اختصاصی

پیامفا بصورت 24 ساعته و 7 روز هفته در کنار شماست جهت ثبت نام پکیج های پنل پیامکی اینجا کلیک کنید .

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

09120045244

eshteraki

دوشنبه, 30 دی 1398 20:37

آموزش ارسال اس ام اس

آموزش ارسال پیامک - پیامفا

وقتی صحبت از ارسال اس ام اس بیاید اولین چیزی که به ذهن مخاطب خطور میکند ارسال پیامک از طریق تلفن همراه شخصی است اما ما در این مقاله قصد آموزش ارسال پیامک به صورت گسترده و از طریق پنل های پیامکی پیامفا را داریم برای این منظور ، پس از ثبت نام سامانه پیامک و ارسال مدارک به منظور احراز هویت و ادامه مراحل برای ارسال پیامک . در تصویر زیر نحوه ارسال پیامک با استفاده از گزینه های موجود در منوی ارسال پیامک برای شما شرح داده شده است ، همانطور که مشاهده می کنید پس از ورود به پنل از منوی سمت راست گزینه ارسال پیامک می توانید یکی از روش های ارسال پیامک را انتخاب نموده و بعد می توانید نسبت به ارسال پیامک اقدام بفرمایید :

 

بعد از انتخاب شماره پیش فرض برای ارسال پیامک ، محاسبه هزینه را زده و در صورت کافی بودن اعتبار پنل نسبت به ارسال پیامک اقدام کنید و سپس از قسمت گزارشات ارسال می توانید از موفقیت آمیز بودن ارسال پیامک خود اطمینان حاصل کنید . 

اگر تا الان پنل پیامکی مخصوص خودتان را دریافت نکرده اید اینجا کلیک کنید

یکشنبه, 29 دی 1398 02:38

ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی - پیامفا

یکی از بهترین و پربازده ترین روش های تبلیغاتی ، ارسال پیامک به مخاطبین هدف می باشد . بعید است مردی را پیدا کنیم که هر هفته چند بار پیامک تبلیغاتی اپیلاسیون دریافت نکرده باشد . یا اکثر خانم‌ها ، احتمالا پیامک تبلیغاتی کاشت موی طبیعی را دریافت کرده‌اند ! از مزیت های ارسال پیامک تبلیغاتی، سرعت انتقال پیام به بازار هدف می باشد . در کمترین زمان ممکن شما می توانید تبلیغات خود را به افرادی که مدنظرتان هست به صورت هدفمند ارسال کنید .

هزینه پایین تبلیغات پیامکی ، وسوسه انگیزترین روش تبلیغاتی برای صاحبان کسب و کار می باشد که می توانند به راحتی و با صرف هزینه کم حتی زمانی که در منزل هستند بدون نیاز به دستگاه خاصی با گوشی موبایل یا کامپیوتر شخصی خود اقدام به ارسال پیامک انبوه کنند . عدم نیاز به دانش فنی و تخصصی نیز تمایل به استفاده از این روش تبلیغاتی را دوچندان نموده است .

پیامفا با عقد قرارداد مستقیم با اپراتورهای ارسال پیام کوتاه مخابرات ، تبلیغات پیامکی شما را با بهترین بازخورد و طبق برنامه ریزی منسجم و پشتیبانی 24 ساعته تا دریافت نتیجه مطلوب توسط شما ، انجام خواهد داد .

جهت ثبت نام و مالکیت پنل پیامک انبوه پیامفا به نام خودتان اینجا کلیک کنید 

یکشنبه, 29 دی 1398 02:36

ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه - پیامفا

بالک اس ام اس یا اصطلاحا ارسال پیامک انبوه با دو روش قابل انجام می باشد :

  1. استفاده از GSM مودم
  2. استفاده از بانک شماره های موجود در پنل پیامفا و ثبت شده در مخابرات

روش اول استفاده از GSM مودم

این روش به دلیل تأخیر در ارسال و کُند بودن فرآیند ارسال با GSM مودم ، تقریبا منسوخ شده و روش استفاده از سامانه پیامک معمول می باشد . در این روش شما از بانک شماره موبایل شخصی یا بانک شماره موبایل موجود در سامانه پیامک خود استفاده می کنید . پیامک مدنظر شما به وسیله سرشماره ای که انتخاب نموده اید ( سرشماره 1000 - 2000 - 3000 -5000 - 021،26 و یا ارسال با نام تجاری ) از طریق دستورات وب سرویسی به سمت اپراتور ارسال کننده پیام کوتاه ارسال شده و تحویل خطوط مخابراتی فعال می گردد .

اولین گزارش تحویل پیامک تقریبا 15 الی 30 دقیقه پس از ارسال پیامک شما بروزرسانی می گردد . البته این گزارش بسته به تعداد شماره هایی که به آن ها پیامک ارسال نموده اید متفاوت می باشد . بطور مثال در رنج 30 یا 40 هزار شماره ، تقریبا 12 ساعت برای آپدیت گزارش تحویل زمان لازم است . گزارش تحویل نهایی 24 ساعت پس از ارسال پیامک آماده می شود .

روش دوم ارسال پیامک از بانک شماره های موجود و ثبت شده مخابرات در پکیج های پیامفا

شما می توانید با استفاده از نقشه ، کدپستی ، سن و جنسیت ، منطقه ای و دکل BTS و همراه اول پیامک خود را به مخاطبان خود ارسال نمائید ، این شماره ها در پنل کاربری شما در پیامفا موجود است و شما می توانید به راحتی با انتخاب یک یا چند روش دلخواه اقدام به ارسال پیامک بنمایید ، توجه داشته باشید که درصورتی که اگر برای ارسال پیامک استفاده از دکل BTS را انتخاب کنید فقط به شماره های ایرانسل ثبت شده در مخابرات پیامک ارسال خواهد شد و درصورتی که ارسال پیامک ناموفق باشد در این مورد بخصوص هزینه ارسال پیامک به پنل شما باز نخواهد گشت . لذا قبل از ارسال پیامک قوانین ارسال پیامک را رعایت نموده یا از شماره های ترکیبی استفاده کنید .

پیامفا ، بی نظیر در خدمات پیام کوتاه - جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید .

raveshhaye ersal