سامانه پیامکی

سامانه پیامکی

یکشنبه, 27 شهریور 1401 19:28

ارسال پیامک انبوه از روی نقشه

ارسال پیامک انبوه از روی نقشه

یکی دیگر از روش های ارسال پیامک انبوه ، ارسال از روی نقشه است که بسیار کارآمد و پربازده می تواند باشد برای کسانی که به تازگی در یک مکانی شروع به کار و فعالیتی کرده اند به جهت اطلاع رسانی به مخاطبین هدفشان که در آن منطقه ساکن هستند ؛  با استفاده از این امکان می توانید پس از انتخاب شهر به راحتی منطقه مورد نظرتان را از روی نقشه انتخاب کنید و به مشترکین همراه اول و ایرانسل آن منطقه به تعداد موردنظرتان پیامک ارسال نمایید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر تنها نقشه شهرهای تهران، کرج، تبریز، همدان، قزوین ، اصفهان، مشهد، اهواز، بندرعباس، گرگان، کرمانشاه، کرمان، زاهدان، بابل، آمل ،شیراز، رشت ، قم ، اراک ، یزد ، زنجان، ارومیه ، اردبیل و اسلامشهر به سامانه اضافه شده است و به زودی در به روزرسانی های بعدی نقشه سایر شهرها به این بخش اضافه خواهد شد.

و نکته دیگر اینکه در ارسال ایرانسل ، هیچ گونه بازگشت اعتباری از سمت اپراتور انجام نمی گردد.

در این نوع ارسال کاربران می توانند چندین منطقه از یک شهر را انتخاب نمایند و بصورت همزمان ارسال خواهد شد ، و حتما می بایست بر روی دکمه همراه اول و ایرانسل کلیک نمایید تا ارسال انجام شود.

دقت کنید، در این نوع ارسال، بر مبنای کدپستی مندرج در سند ثبت نام سیمکارت ارسال انجام می گردد .

مثلا فرض کنید می خاوهید به تمام شماره های ثبت شده در شهر اصفهان یک پیام ارسال کنید ، برای این منظور کافیست بعد از ورود به پنل خود در پیامفا ، از منوی سمت راست زینه ارسال پیامک از روی نقشه را انتخاب و با انتخاب شهر اصفعان بر روی نقشه و سپس انتخاب سرشماره ارسال پیامک نسبت به ارسال پیامک انبوه خود اقدام کنید ، در نظر داشته باشید قبل از ارسال پیامک حتما قوانین ارسال را مطالعه و رعایت بفرمایید .

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا در سامانه پیامفا تیکت بزنید ، کارشناسان ما در اولین فرصت و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهند داد .

این نوع ارسال از روی دکل های ایرانسل و برای شماره های ایرانسل می باشد و برای ارسال پیام حداقل 5000 گیرنده مناسب است و با پیش شماره 9000 ایرانسل انجام می شود ، ارسال پیامک از این طریق به این صورت است که از نزدیکترین دکل های بی تی اس ایرانسل به منطقه انتخابی شما می باشد و از روی نقشه انجام می شود ، اگر منطقه انتخابی شما منطقه ای کوچک باشد پیامک ها به مناطق دیگر که در تقسیم بندی دکلها هم پوشانی دارد ارسال میشود ، شماره های هر دکل به صورت میانگین طی دوهفته بروزرسانی می شوند ، دقت کنید که این نوع ارسال گزارش دلیوری ندارد .

پیشنهاد می شود قبل از اقدام برای ارسال پیامک انبوه از شرایط و نحوه ارسال پیامک برای گرفتن بهترین نتیجه و بازخورد اطلاعات کسب کنید ، شما می توانید از فایلها و کلیپ های آموزشی که در هر قسمت به صورت مجزا در قسمت بالا و زیر منوی صفحه کاربری شماست آموزش ها را مشاهده کنید ، برای ثبت نام و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در پیامفا تماس بگیرید .

payamfabts

پنج شنبه, 02 تیر 1401 08:06

دانلود رایگان تقویم دسکتاپ 1403

تقویم دسکتاپ 1403 با بک گراند طبیعت

 

فایل زیپ تقویم دسکتاپ 1403 با تصاویر جذاب و زیبای طبیعت را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید :

تقویم دسکتاپ 1403

 

صفحه4 از4