سامانه پیامکی

سامانه پیامکی

این روزها بسیاری از افراد بخصوص کسب و کار های نوپا و جدید و حتی قدیمی ترها و برندهای شناخته شده تر ، برای معرفی و تبلیغات اثربخش از بازاریابان تلفنی کمک می گیرند تا نتیجه بهتری برای معرفی برند و محصولات خود بگیرند ، در این میان سامانه پیامکی پیامفا امکانی را فراهم نموده تا هزینه های گزاف برای پرداخت قبض های تلفنی و هزینه دستمزد بازایابان حذف گردد به این منظور ابتدا می بایست در سامانه پیامکی پیامفا ثبت نام کنید و سپس برای ارسال پیام صوتی از طریق سامانه پیامکی ، می بایست از پیش شماره های مرتبط با خطوط voice موجود در سامانه پیامکی خود در پیامفا استفاده کنید و نکات زیر را حتما قبل از ارسال پیام صوتی رعایت نمایید :

نکات مهم ارسال پیام صوتی از طریق سامانه پیامکی

  1.  فایل صوتی می بایست با فرمت wav بوده و بهتر است دارای مشخصات 8000hz,16bit,Mono باشد .
  2. نرخ هر 30 ثانیه در قسمت پروفایل درج شده است .
  3. در این نوع ارسال هزینه پیام های نرسیده به مخاطب عودت می گردد .
  4. ممکن است در ارسال پیام ، سیستم مالی سامانه فایل صوتی را با یک ثانیه اختلاف محاسبه نماید .
  5. پیام صوتی می بایست زیر 60 ثانیه باشد .
  6. طبق تحقیقات بازار انجام شده در ساعات 12 تا 14 و 17 تا 19 احتمال پاسخ دهی مخاطبان بیشتر میباشد .
  7. با توجه به اختلال موجود در سرویس دهنده پیام صوتی ، ممکن است ارسال ها با تاخیر انجام شود .

نکته : می توانید جهت Convert فایل صوتی خود به فرمت مورد تایید ، اینجا کلیک کنید .

 

به گزارش پیامفا به نقل از سامانه مخابرات ایران ، پنجمین دوره تخصصی فشرده اینترنت اشیا به صورت حضوری و مجازی از 15 شهریور لغایت 21 مهرماه سال 1402 از ساعت 8 صبح الی 15 بعد از ظهر در محل : صندوق نوآوری و شکوفایی استان تهران برگزار می گردد .

مرکز اینترنت اشیاء ایران با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اقدام به برگزاری پنجمین دوره بوت کمپ تخصصی اینترنت اشیاء می کند ، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول علاوه بر حمایت های معنوی معمول ، به صورت ویژه تمام یا بخشی از هزینه های شرکت در دوره را نیز برای شرکت کنندگان منتخب با رزومه برتر تأمین می کند .

درباره بوت کمپ ( دوره آموزش فشرده و تخصصی )

بوت کمپ اینترنت اشیا یک دوره آموزشی فشرده و هدفمند برای علاقه ‌مندان به حوزه هوشمندسازی است که با هدف آموزش حرفه ای و آماده سازی افراد برای ورود به بازار کار برگزار می شود.

محتواهای آموزشی بوت ‌کمپ در قالب کارگاه های مهارت محور و به صورت پیوسته تدریس می شود؛ همچنین با تعریف سناریوهای عملیاتی آموزشی توسط مدرسان، دانش ‌پذیران مفاهیم را به صورت عملیاتی پیاده سازی می‌ کنند.

در بوت کمپ ، آموزش به صورت انفرادی اما در قالب کار گروهی خواهد بود که علاوه بر افزایش مهارت فردی فرصت تشکیل تیم با تخصص ‌های مختلف و مورد نیاز، نیز فراهم می شود.

در این رویداد با بهره گیری از اساتید برجسته و با تجربه، تمامی بخش های اکوسیستم اینترنت اشیاء و معماری لایه‌ای آن به صورت عملی و با رویکرد پروژه محور به علاقه‌مندان آموزش داده خواهد شد.

در کنار سناریوهای آموزشی ، چندین سناریو هوشمندسازی کاربرد محور در حوزه های صنعت هوشمند، شهر هوشمند، ساختمان هوشمند، کشاورزی هوشمند و غیره نیز برای تیم‌ های بوت کمپ بر اساس نیاز بازار تعریف می شود تا دانش‌ پذیران در پایان دوره نیز تجربه تولید یک نمونه اولیه واقعی در حوزه اینترنت اشیا را داشته باشند .

ثبت نام در سامانه پیامکی پیامفا

به گزارش پیامفا از شرکت مخابرات ایران ، از اسفند سال 1401 تا الان هیچگونه مبلغی بابت حق اشتراک ماهانه از مشترکین تلفن ثابت دریافت نشده است ، محمدرضا بیدخام ، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران دربارۀ موضوع حق اشتراک ماهانه تلفن ثابت عنوان کرد : براساس مصوبه مجمع سهامداران شرکت مخابرات ایران منتهی به اسفند سال گذشته ، مبلغ حق اشتراک ماهانه از کلیه قبض‌های تلفن ثابت مشترکان شرکت مخابرات ایران حذف شد .

مهندس بیدخام ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد :  مبلغ حق‌اشتراک مشترکان تلفن‌ ثابت دایر از هفت هزار تا بیست هزار ریال بود که بعد از مصوبه مجمع شرکت مخابرات ، دریافت آن از مشترکان متوقف شد ، این اتفاق از خرداد ماه سال جاری اجرایی شد اما تصمیمش پیش از ابلاغ نظر دیوان در مجمع عمومی منتهی به اسفند سال گذشته مخابرات گرفته شده بود .

بیدخام در پاسخ به این سوال  که دیوان در ابلاغ خود عنوان کرده است که مبالغ دریافتی گذشته نیز باید به مشترکان بازگردانده شود ، این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد؟ تصریح کرد : امکان برگشت این وجوه به مشترکان را به صورت حقوقی کارشناسی وبررسی خواهیم کرد .

مدیر کل ارتباطات شرکت مخابرات در رابطه با امکان تسویه این مبلغ از محل کسر هزینۀ پرداختی مشترکان گفت: این کار شدنی است. البته اکنون همانطور که گفتم طبق مصوبه مجمع شرکت مخابرات مبلغی تحت عنوان مورد اشاره از مردم دریافت نمی‌شود .

یادآور می شود کلیه کاربران پیامفا که مشترکین تلفن ثابت مخابرات هستند می توانند از طریق تلفن ثابت خود به راحتی و با ثبت تلفن ثابت خود در پنل و سپس خدماتی کردن تلفن ثابت خود اقدام به ارسال پیامک به بلک لیست مشتریان و مخاطبان خود بنمایند .

 برای مشاهده مقاله مراحل خدماتی کردن خطوط کلیک کنید . و با شماره زیر جهت انجام و مشاوره رایگان تماس بگیرید

09120045244

 

در ابتدا به تعریف و مفهوم ارزش افزوده پیامک می پردازیم ، سرویس ارزش افزوده ( شارژ معکوس ) یک خدمت پیامکی از اپراتور های تلفن همراه می باشد که هزینه پیام از کاربر دریافت می شود . برای مثال پیامک های اپراتور همراه اول را در نظر بگیرید برای فعالسازی بسته اینترنتی ، یا مثال دیگر برای پرداخت قبوض ، زمانی که شما برای درخواست خود به صورت پشت سر هم گزینه ای را انتخاب و ارسال می کنید یک هزینه ارزش افزوده را متحمل می شوید ، این هزینه در واقع از شما ( دریافت کننده پیامک ) کسر می شود .

arzeshafzoode

شرایط ثبت نام سرویس ارزش افزوده در پنل های پیامفا

ابتدا وارد پنل شده و از منوی سمت راست قسمت ارزش افزوده گزینه ثبت نام را انتخاب و نوع شخصیت ( حقیقی یا حقوقی ) را نیز مشخص می نمایید .
ارسال پیام به کاربر تنها در صورت اعلام موافقت وی ( یکبار ) انجام خواهد شد . کاربر هر زمان می تواند از ادامه ی دریافت پیام های سرویس شما انصراف دهد .
پیام های ارزش افزوده باید ارائه دهنده ی خدمات و یا دارای محتوای غنی و کاربردی باشند .
هر پیام ارزش افزوده می تواند تنها یک پارت (یک تکه یا بخش) به طول 200 کاراکتر (فارسی یا انگلیسی) باشد .
درصورتی که خدمات مورد نظر شما به هر شکلی مرتبط با هر نوع مجموعه رسمی یا وبسایت می باشد لطفا فرم حقوقی تکمیل فرمایید. شما متقاضی ساخت سرویس پیامکی ارزش افزوده هستید. این خدمت از سمت اپراتور ارائه دهنده ی آن و از طریق پنل ارسال پیام که در آن هستید ارائه می شود. شرایط و ضوابط زیر را با دقت مطالعه کنید.
- متقاضی اذعان می¬دارد که اختیار قانونی کامل برای ارائه محتوای این سرویس را دارد و مجوزهای لازم از مراجع ذیربط برای ارائه محتوا و انجام تعهدات ناشی از آن را داراست.
- مسئولیت صحت اطلاعات و تطبیق آن با قوانین جمهوری اسلامی ایران بر عهده¬ی متقاضی می باشد.
- در صورتیکه محتوا به هر نحو مربوط به فرد، سازمان، موسسه و یا هر شخص ثالثی باشد، متقاضی موظف است جهت تایید سرویس، اجازه نامه و یا قرارداد خود با ایشان را ارائه نماید.
- متقاضی تعهد می نماید در هرگونه تبلیغ، کاربران را از عضویت در سرویس(دریافت پیامک روزانه) و هزینه دریافت پیامک آگاه نماید.
- اپراتور ارائه دهنده ی خدمت هیچگونه تعهدی در ارسال پیام ندارد و هر زمان می تواند ارسال پیام ها را به دلایل فنی، قهری و یا هرگونه پیشامدی متوقف نماید.
- متقاضی باید 24 ساعت قبل از زمان ارسال، پیام را بارگذاری نماید.
- اپراتور ارائه دهنده خدمت هیچگونه تعهدی در ارسال پیام در زمان مقرر ندارد بنابراین امکان ارسال پیام پس از موعد وجود دارد.
- درصورت بروز هرگونه خسارت به اشخاص ثالث به دلیل استفاده از محتویاتی که متقاضی ارائه می د¬هد وظیفه¬ی جبران خسارات و پاسخگویی به مراجع قانونی به عهده¬ی متقاضی است و اپراتور ارائه دهنده هیچگونه مسولیتی در قبال آن ندارد.
- متقاضی تعهد می نماید که محتویات عاری از هرگونه مسائل هجوآمیز، توهین آمیز و اطلاعات شخصی افراد باشد و تمامی محتوا طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تهیه و بارگذاری شوند. وظیفه هرگونه پاسخگویی حقوقی و کیفری ناشی از محتوا بر عهده¬ی پدیدآورنده می باشد.
- متقاضی اذعان می¬نماید هیچگونه دعوی مطروحه از طرف شخص یا اشخاص ثالث نزد مراجع قضائی با انتظامی و یا ضابطین قوه قضاییه و یا دادگستری علیه وی در رابطه با محتویات ارائه شده وجود ندارد.
- این خدمت در صورت بروز هر گونه تخلف یا صلاحدید ممیز، برای هر سرویس یا کل سرویس های متقاضی متوقف خواهد شد و ارائه دهنده خدمت هیچ گونه تعهدی برای ادامه همکاری با متقاضی را ندارد.
- اپراتور ارائه دهنده ی خدمت هیچگونه تعهد مالی به متقاضی نخواهد داشت. تمامی تعهدات مالی بین متقاضی و پنل ارسال پیام صورت می گیرد.
- اپراتور ارائه دهنده ی خدمت هیچگونه تعهدی در ارائه گزارش به متقاضی نخواهد داشت و تمامی گزارشات از سمت پنل ارسال پیام به متقاضی ارائه خواهد شد .
- مشخصات سرویس های تایید شده هر زمان می تواند با صلاحدید اپراتور ارائه دهنده تغییر یابد و متقاضی حق هیچگونه ادعایی را ندارد .
- در ارسال پیام ارزش افزوده اضافات و کسورات متنی قانونی لحاظ خواهد شد .

مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام سرویس ارزش افزوده پنل پیامک :

  • عنوان ( می بایست به درستی وارد شود و دقیقا همان عنوان شناخته شده و ثبت شده درخواست کننده باشد )
  • نام مجموعه ، موسسه ، سازمان ، شرکت یا وبسایت
  • زمینه فعالیت
  • هدف از ایجاد سرویس ارزش افزوده ( شرح کاملی از هدف از ایجاد ارزش افزوده و انگیزه خود و فواید ایجاد ارزش افزوده برای مخازبتان را باید وارد کنید )
  • ایمیل ( باید ایمیل رسمی مجموعه باشد )
  • تلفن مجموعه یا سازمان ( تلفن ثابت مجموعه وارد شود )
  • آدرس مجموعه یا سازمان
  • نام رابط یا شخص مسئول ( یک نفرر بعنوان شخص مسئول از سمت مجموعه شما باید معرفی شود )
  • نام خانوادگی رابط یا شخص مسئول
  • تلفن همراه رابط یا شخص مسئول
  • آپلود تصویر کارت ملی رابط یا شخص مسئول
  • آپلود تصویر معرفی نامه یا قرار
توجه : عکس ها می بایست با فرمت jpg آپلود شوند و با وضوح کامل باشد .

جهت ثبت نام در سامانه پیامکی پیامفا و استفاده از سرویس ارزش افزوده اینجا کلیک کنید و یا با ما تماس بگیرید

09120045244

برای ارسال پیامک انبوه از طریق کلمات کلیدی ، پس از ورود به پنل خود در پیامفا از قسمت منوی سمت راست و انتخاب گزینه ارسال پیامک و انتخاب گزینه چهارم : ارسال کلمات کلیدی میتوانید اقدام به ارسال پیام کنید .

kalatekelidi

مراحل ارسال پیامک از طریق کلمات کلیدی

  1. در این بخش می توانید به صورت هوشمند متنی را به مخاطبانتان ارسال کنید ، به عنوان مثال فایل اکسلی دارید که در ستونهای آن "شماره موبایل" , "پیشوند" , "نام" , "میزان بدهی", "تاریخ", ... وجود دارد و می خواهید به هر یک از کاربرانتان پیامکی را به شکل زیر ارسال کنید :
    جناب آقای سهیل سهرابی میزان بدهی شما 2500000 ریال است و آخرین مهلت پرداخت در تاریخ 1402/05/22 می باشد .
    برای انجام این کار کافیست فایل اکسل خود را آپلود کنید و سپس فیلدها را به شکل زیر از کادر سمت چپ در متن پیام قرار دهید :
    {ex_C} {ex_B} میزان بدهی شما {ex_D} ریال است و آخرین مهلت پرداخت در تاریخ {ex_E} می باشد .
  2. امکان ارسال بر اساس اطلاعات ذخیره شده در دفترچه تلفن و یا فایل اکسل وجود دارد .
  3. ستون اول فایل اکسل حتما باید شماره موبایل باشد و بقیه ستون ها توسط شما تنظیم می گردد .
  4. در سطر اول فایل اکسل می بایست عنوان ستون ها را قرار دهید و به شکل زیر ستون ها را پرکنید :

نکته : توجه فرمایید که در هر بار ارسال ، امکان ارسال به بیش از 20000 گیرنده وجود ندارد و حتما متن خود را چه در ارسال از طریق فایل اکسل ، چه ارسال از دفترچه ، تایپ نموده و از کپی متن از جای دیگر به همراه متغیرها اکیدا خودداری نموده و حتما از باکس "خصوصیات دفترچه" در متن خود استفاده نمایید .

exelkalamatekelidi

برای مشاوره رایگان و ثبت نام انواع پنل با امکانات کامل با ما تماس بگیرید

09120045244

برای ارسال نظیر به نظیر پیامک انبوه از طریق پنل های پیامکی پیامفا شما کاربر عزیز می توانید برای ورود شماره ها و انتخاب پیامک هایی که برای هر شماره می بایست ارسال شوداز دو روش دستی و یا آپلود فایل اکسل استفاده کنید :

nazirbenazirpayamak

ارسال نظیر به نظیر پیامک از طریق وارد کردن دستی :

در این روش شما می بایست شماره ها را به صورت دستی در کادر مربوطه وارد کرده و پس از ورود هر شماره باید دکمه اینتر را فشار دهید تا شماره در کارد توسی رنگ ثبت بشود و این روند را ادامه دهید تا اتمام کلیه شماره های لیست خودتان .

دقت کنید در جعبه انتخابی می بایست تعداد باکس های متن پیامک را انتخاب کنیدمثلا : سه باکس با متن های متفاوت که پیامک ها به صورت همزمان و به ترتیب ارسال می شوند ، برای مثال : پیام اول سلام ، پیام دوم متن سوالی و پیام سوم برای ثبت سفارش تماس بگیرید ، ارسال نظیر به نظیر روشی ایده آل برای اشخاص حقیقی و حقوقی است تا بتوانند تبلیغات اثربخش تری داشته باشند .

nazirbenazirpayamfa

ارسال نظیر به نظیر پیامک از طریق آپلود فایل اکسل :

 در این روش شما می بایست فایل نمونه اکسل را دانلود نموده و در قسمتهای مشخص شده متن پیامک و شماره ها را وارد نمایید ، پس از پر کردن کلیه ردیف ها و ستون ها متناسب با نیازتان فایل را آپلود کنید و سپس نسبت به ارسال پیامک اقدام کنید .

nazirbenazirpayamfa01

به گزارش پیامفا از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، دکتر زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در آئین رونمایی از سرویس نظارت تصویری هوبان ضمن بیان این مطلب افزود : برای شرکت مخابرات ایران و مناطق مخابراتی در سال ۱۴۰۵ درآمدی معادل ۷۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است و باید ۳۵ درصد این مبلغ را از حوزه فناوری‌های نوین به دست بیاوریم. همه ما به اینجا رسیده‌ایم که دوران عرضه سرویس‌های قدیمی با هزینه زیاد رد به افول است.

دکتر زارعیان با تاکید بر اینکه یک تفکر زمانی مفید است که به عمل تبدیل شود گفت : مطالعاتی که سال ۲۰۲۲ انجام شد نشان داد ۷۸ شرکت تلکامی بزرگ با میلیاردها دلار سرمایه درآمدشان کمتر از ۷ شرکت فناوری مثل گوگل است . همین مسئله ضرورت ورود به دنیای فناوری را افزایش می‌دهد و ما نیز در این مسیر قدم بر می داریم .

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با مقایسه سرمایه گذاری شرکت های مخابرات استانی و شرکت های فناوری تاکید کرد: امکانات همه شرکت های حوزه فناوری در ایران از نظر زیرساختی به اندازه استان خراسان رضوی نیست ولی درآمد آنان خیلی بیشتر از این استان هست .

وی، خاطرنشان کرد : هزینه شرکت های فناوری سه تا چهار درصد هزینه تلکامی ها است و به عبارت دیگر با این هزینه اندک ، دارای درآمد بالایی هستند ولی با امکانات کم و دانش زیاد در حوزه فناوری، جایگاه بسیار خوبی در بورس نیز دارند.
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، تشریح کرد : پیش بینی ما این است که مصرف ترافیک ما با تولید محتوی خوب می تواند دو برابر شود و در حوزه عمده فروشی نیز دو قرارداد امضا کرده ایم تا سرویس های FTTH و ADSL را به فروش برسانیم که این موضوع می تواند رویکرد خوبی در حوزه تجاری باشد .
همچنین مهندس سلطانی ، مدیر عامل این شرکت در آئین رونمایی از سرویس نظارت تصویری هوبان روز یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) توسط مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، معاونان و شرکت مخابرات استان تهران و موسسه دانش‌بنیان تولیدکننده پلتفرم بومی با حضور متولیان امر ، برگزار شد ، گفت : شرکت مخابرات باید برای ارائه سرویس‌های جدید و فناورانه پیشقدم شود و از این شبکه بزرگ که مشتریان دائمی در کشور دارد به خوبی استفاده کند .

وی با بیان اینکه حرکت شرکت مخابرات به سمت ارائه سرویس‌های فناورانه است و هدف شرکت مخابرات ایران این است که در فاصله زمانی کوتاه سرویس نوآورانه ی نظارت تصویری (VSaaS) شرکت مخابرات ایران به صورت کشوری به عموم مردم ارایه دهد.اظهارداشت : انشالله با همت تمامی مناطق مخابراتی زیر ساخت ها برای فراگیر شدن و عملیاتی کردن سرویس نوآورانه ی در کمترین زمان ممکن فراهم شود تا به درآمد مطلوب در این بخش دست یابیم .
مهندس سلطانی با تاکید بر آموزش نیروهای انسانی به موازات آماده‌سازی زیرساخت‌ها و تغییر رویکردها در برنامه کاری شرکت اظهارداشت : خطوط پرسرعت اینترنت در جای جای کشور در حال توسعه است زیرا مردم نیاز به خدمات دارند. یکی از فعالیت هایی که در کنار این پروژه باید انجام شود، تغییر دانش نیروهای ستادی و اجرایی مخابرات است .
 
مهندس سلطانی با تاکید بر آموزش نیروهای انسانی به موازات آماده‌سازی زیرساخت‌ها و تغییر رویکردها در برنامه کاری شرکت اظهارداشت : خطوط پرسرعت اینترنت در جای جای کشور در حال توسعه است زیرا مردم نیاز به خدمات دارند. یکی از فعالیت هایی که در کنار این پروژه باید انجام شود ، تغییر دانش نیروهای ستادی و اجرایی مخابرات است .
وی تصریح کرد : دراین زمینه راهبرد ، تکنیک ها و دانش اجرایی متناسب با فناوری هایی باید مهیا شود تا وضیعت درآمدی شرکت مخابرات بهبود یابد . درحال حاضر در مرحله آزمایشی قرار داریم اما درصددیم با همکاری استان ها بتوانیم این کار را جلو ببریم تا بتوانیم در سطح کشوری هم این طرح به مرحله بهره وری برسد  . او در پایان ابراز امیدواری کرد که این طرح در مدت زمانی کوتاه در سراسر کشور اجرایی شود .

در این فناوری نیازی به نصب هیچ نرم‌افزاری نیست و مانند ارتباط عادی تلفنی است که از طریق سیمکارت میان دو نفر برقرار می‌شود . در این نوع ارتباط دو نفر می‌توانند با گوشی خود با کیفیت به مراتب بالاتری ، ارتباط تصویری داشته باشند .

روش استفاده و فعالسازی تماس تصویری با سیمکارت همراه اول :

برای فعالسازی این قابلیت باید شبکه تماس هر دو طرف تحت پوشش LTE باشد و سیم کارت هم 4G باشد . ضمنا تلفن شماهم باید از این قابلیت پشتیبانی کند . جهت فعالسازی به اپلیکیشن همراه من مراجعه کنید یا از طریق کد دستوری *10*2431# اقدام به فعالسازی این قابلیت بکنید .

پس از درخواست فعالسازی این پیامک برای شما ارسال می شود :

مشترک گرامی
سرویس تماس صوتی بر بستر نسل چهارم ( VoLTE ) جهت تجربه مکالمه با بهترین کیفیت صدا و سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم ( ViLTE ) بدون مصرف اینترنت برای شما فعال گردید . درحال حاضر تعرفه هر دو سرویس همانند مکالمه عادی می باشد . جهت استفاده از این دو سرویس ، از پشتیبانی تلفن همراه و اعمال تنظیمات در گوشی خود اطمینان حاصل کنید .
انجام تنظیمات و اطلاعات بیشتر از طریق تماس با 9990 یا مراجعه به آدرس : https://mci.ir/volte-vilte
لغوسرویس با شماره گیری : *10*2432#

khadamati03.jpg

در آخرین مرحله خدماتی کردن خط ( برای مشاهده مراحل درخواست خدماتی کردن خط اینجا کلیک کنید ) پس از آپلود موارد خواسته شده در سامانه ، می بایست مدارکی را به صورت فیزیکی نیز پست نمود از جمله این مدارک سفته در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا و تعهدنامه خدماتی کردن خط می باشد ، در ادامه آدرس شرکت به شرح زیر آمده است ، دقت داشته باشید در صورت عدم ارسال فیزیکی مدارک درخواست شما ترتیب اثر داده نمی شود .

آدرس شرکت پیام افزار پیک آسا :  استان تهران - منطقه 14 ، شهرستان تهران ، بخش مرکزی ، شهر تهران، محله تیموری ، خیابان شهیدغیبعلی محمدزاده ( هشتم) ، کوچه اتكا ، پلاک 7 ، طبقه هفتم ، واحد شمالی - کدپستی : 1458834957

البته حتما مدنظر داشته باشید که آیا شرکتی که از ایشان پنل پیامک خود را خریداری کردید به صورت واسطه بین شما و شرکت پیام افزار پیک آسا می باشد یا مستقیم از همین شرکت پنل را خریداری کرده اید چون در صورت خرید واسطه ای می بایست تعهدنامه و سفته را به آدرس همان شرکتی که پنل را از او خریداری کرده اید ارسال کنید ، توجه داشته باشید که برای پیگیری روند خدماتی شدن در همه مراحل باید از طریق منوی سمت راست و پایین و انتخاب گزینه پشتیبانی >> خدماتی کردن خط اقدام بفرمایید .

 

قوانین ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی پیامفا به شرح زیر است :

 

  1. ابتدا قوانین سامانه که با نماد ( ꜟ) در بالای پنل مشاهده می شود را کاملا می بایست مطالعه نمایید .
  2. با توجه به ماهیت پیام های تبلیغاتی ، سعی نمایید ارسال های خود را در بازه زمانی 8 صبح تا 8 شب انجام دهید .
  3. مسئولیت کلیه پیام های ارسالی به عهده کاربر می باشد .
  4. پیشنهاد می شود جهت ارسال به بانک منطقه ای کشوری و منطقه ای لیست سفید از خطوط دلیور بیس استفاده کنید .
  5. با توجه به اعلام اپراتورها مبنی بر اینکه هر کاربر بایستی خطوط اختصاصی مختص به خود داشته باشند ، لطفا قبل از اقدام به ارسال پیامک نسبت به تهیه آن اقدام نمایید .
  6. استفاده از نیم فاصله در متن ارسالی باعث به هم چسبیدن کلمات میشود و مسئولیت ارسال با کاربر میباشد . ( از به کارگیری نیم‌ فاصله ctrl+shift+@ خودداری کنید . )
  7. استفاده از ایموجی در اپراتور 2000 باعت اختلال در ارسال پیامک میشود و مسئولیت عدم ارسال با ارسال کننده میباشد.

چگونه بفهمیم که پیامهای ما ارسال شده ؟

 

  • حداکثر پس از 5 دقیقه از ارسال پیام به گزارشات ارسال رفته و "وضعیت تایید"را مشاهده نمایید که پیام شما تایید شده یا اینکه رد شده است .
  • 15 دقیقه پس از تایید پیام بر روی گزینه مشاهده کلیک کرده و از صحت داشتن خروجی و مرحله دلیوری اطمینان حاصل نمایید .
  • در صورتیکه پس از 15 دقیقه گزارشات ارسال خروجی نداشت و هزینه ای از پنل کسر نشده بود به معنای قطعی لحظه ای اپراتور بوده و دیگر ارسال نخواهد شد . لطفا مجددا پیام خود را ارسال نمایید .   
نکته : لطفا از کپی و چسباندن ( Copy Paste ) متن خودداری نموده و حتما متن را در کادر مربوطه تایپ نمایید .
ghavaninersal