سامانه پیامکی

سامانه پیامکی

شنبه, 01 ارديبهشت 1403 13:42

افزایش تعرفه پیامک در سال 1403

با عنایت به جدول شماره 5 (منابع قانون بودجه) پیوست قانون بودجه سال 1403 کل کشور مبنی بر الزام اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی به دریافت مبلغ 40 ( چهل ) ریال ( 10 ریال افزایش مزبور موضوع بند ( ش ) ماده 72 قانون جوانی جمعیت از استفاده کنندگان خدمت پیامک ، به اطلاع می رسانیم مبلغ مذکور در سامانه پیاده سازی شده و از 30 ریال به 40 ریال تغییر پیدا کرد .

به گزارش پیامفا به نقل از شرکت مخابرات ایران ، این شرکت اعلام کرد بسته های ترافیکی خوش تخفیف را به تمامی مشتریان اینترنت باند پهن این شرکت ارایه می دهد. این بسته های ویژه از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه سال جاری برای مشتریان اینترنت مخابرات فعال شده و تا ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ قابل استفاده است .

این خبر می افزاید ، مشتریان می توانند برای خرید بسته های ترافیکی خوش تخفیف به پنل کاربری اینترنت پر سرعت مخابرات به نشانی adsl.tci.ir و یا به سامانه مخابرات من به نشانی my.tci.ir مراجعه نمایند .

mokhaberat

در آخرین بروزرسانی سامانه های پیامکی حتما متوجه این مورد شده اید که در پایان پیام ها عبارت لغو ۱۱ اضافه شده ، حالا مزیت این متن برای دارندگان سامانه پیامکی چیست ؟ در ادامه به شرح این موضوع می پردازیم ...

مزیت ارسال پیامک حاوی لغو 11 برای دارندگان سامانه پیامکی

فرض کنید یک متن پیامک ( اطلاع رسانی یا تبلیغاتی و ... ) را ارسال می کنید ، در این صورت دو حالت پیش می آید :

  1. پیام شما برای مخاطبتان مفید واقع می شود و به شما پاسخ می دهد ( یا مراجعه حضوری می کند یا تماس می گیرد یا روی لینک ارسالی در پیامک شما کلیک می کند )
  2. پیامک را دیده و بلافاصله عدد 11 را ارسال می کند تا دیگر پیامی از سمت شما دریافت نکند!

در حالت دوم وقتی مخاطب عدد یازده رو ارسال می‌کند شخص ارسال کننده پیام در پنل پیامفا به راحتی می تواند در قسمت پیامهای دریافتی شماره مخاطبی که لغو 11 را ارسال کرده به صورت کامل ببیند و در این صورت بانک شماره خوبی برای دارنده پنل محسوب می شود که امکان تماس گرفتن رو مهیا میکند ضمن اینکه شما می توانید به این نکته پی ببرید که متن پیام شما مورد پسند این تعداد از مخاطبین شما نیست و با تماس با این شماره ها می توانید علت را جویا و در واقع بازاریابی تلفنی رو آغاز کنید .

نکته : بانک شماره های موجود در سامانه پیامکی که دائما بروزرسانی می شوند به صورت کامل نیستند و شما قادر خواهید بود فقط ابتدا و انتهای شماره ها را مشاهده کنید ، اما با این روش شماره های مخاطبین ناراضی را می توانید به صورت کامل ببینید .

در پایان برای ثبت نام در سامانه های پیامکی مقرونن به صرفه و با بیشترین امکانات با کارشناسان ما در پیامفا تماس بگیرید و یا جهت ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید :

ثبت نام سامانه پیامکی پیامفا

09120045244

خبری خوش برای کاربران پیامفا اینکه به زودی کلیه کاربران پیامفا می توانند علاوه بر ارسال پیامک از دکل BTS ( ایرانسل ) ، می توانند از دکل LBS ( همراه اول ) اقدام به ارسال پیامک کنند .

یادآور می شود در گذشته تنها امکان ارسال پیامک از دکل های ایرانسل به شماره های ایرانسل فراهم بود اما با توجه به اقدامات جدید صورت گرفته این امکان برای دکل های همراه اول نیز فراهم شده و کاربران محترم پیامفا می توانند به زودی از دکل های همراه اول به شماره های همراه اول نیز پیامک ارسال بنمایند ، اگر تاکنون سامانه پیامکی پیامفا را دریافت نکرده اید از طرق زیر می توانید پنل خود را دریافت کنید .

ثبت نام آنلاین سامانه پیامکی پیامفا

09120045244

به گزارش پیامفا از شرکت مخابرات ایران ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مهندس سلطانی در همایش انقلاب صنعتی چهارم با اشاره به هدف نهایی توسعه نظامات نوآوری دیجیتال گفت : توسعه نظامات کلیدی نوآوری دیجیتال برای تقویت همکاری با ذینفعان ملی و شرکای بین المللی ، تسریع بهره برداری از فرصت‌های تحول دیجیتال با اعمال اهرم تغییرات فناوری و افزایش تأثیر و پایداری ابتکارات ملی برای ایجاد تأثیرات پایدار و متوازن، از شاخص ترین موارد در ورود قدرتمندانه شرکت مخابرات ایران به نظامات مبتنی بر انقلاب های صنعتی چهارم است .

وی با اشاره به اهمیت موضوع توسعه کسب وکار و افزایش درآمد برای شرکت مخابرات ایران و شرکا گفت : مخابرات با امن ترین شبکه ارتباطی می تواند مناسب ترین محصولات را عرضه کند و پایدارترین درآمد را داشته باشد ، زیرا بزرگ ترین اپراتور کشور است که باوجود مشتریان فعال در زمینه داده ، ویس و… پتانسل و زیر ساخت کافی را به همراه متخصصان دارد و باید از این صنعت سود کافی را ببریم .

مهندس سلطانی با اظهار امیدواری از پر بار کردن این رویدادها به همراه ارایه محصولات و خدمات توسط دبیرخانه اظهار داشت : تمامی مسوو لان بلند پایه   استان با حضور در این رویداد ها در جهت پیشرفت هر بیشتر استفاده کنند و ما با شرکای خوبمان بتوانیم رویدادهای در سطح ملی برگزار کنیم و موجب حرکت و توسعه کسب و کار و تحول در همه ابعاد  اقتصادی  شود .

مجموعه پیامفا مفتخر است که می تواند با ارائه خدمات با کیفیت در عرصه دیجیتال و فناوری ارتباطات گام مهمی در این زمینه داشته باشد ، شما می توانید با طمینان از خدمات پیامفا استفاده کنید و آن را به دیگران نیز معرفی کنید تا همه بتوانند با داشتن سامانه پیامکی پیامفا با بیشترین خدمات پیامکی حداکثر استفاده را ببرند .

برای ثبت نام سامانه پیامکی پیامفا اینجا کلیک کنید

برای انواع شرکتها و حتی انواع فروشگاه ها ارسال پیامک اطلاع رسانی و تبلیغاتی امری معمول و پر کاربرد است ، فرض کنید شما مسئول اطلاع رسانی به مشتریان در یک فروشگاه مواد غذایی باشید و برای آخر هفته قرار است تخفیف 40% بر روی محصولاتتان جهت فروش بیشتر داشته باشید ، و یا صاحب فروشگاه پوشاکی که تخفیف آخر فصل گذاشته باشد نیاز است که اطلاع رسانی به مشتریان قدیمی و یا جدید صورت بگیرد ، برای ارسال پیامک گسترده به لیست مشتریان خودتان شما دو راه دارید :

  1. از طریق تلفن همراهتان به صورت تکی به مشتریانتان با ورود شماره هایشان پیامک ارسال کنید که بسیار زمانبر است .
  2. از طریق سامانه پیامکی پیامفا که در عرض چند دقیقه برای همه مخاطبان به صورت یکجا پیامک ارسال می کنید .
  3. از طریق سامانه مشتریان خودتان که متصل شده به سامانه پیامکی و انتخاب لیست مشتریان وارد شده در crm شما .

نحوه ارسال پیامک گسترده به لیست مشتریان خودتان

  • ابتدا وارد اکانت خود در سامانه پیامکی پیامفا بشوید .
  • از منوی سمت راست پنل ، گزینه ارسال پیام را انتخاب کنید .
  • سپس افزودن گیرندگان را انتخاب کنید .
  • گزینه ارسال از فایل متنی و اکسل را بزنید .
  • در فایل اکسل ، شماره‌ها می بایست در ستون A اکسل وجود داشته باشد ، شماره‌ها می بایست به صورت اعداد لاتین درج شده باشد و فرمت سلول می بایست number باشد .
  • سپس فایل را انتخاب و بارگزاری کنید و افزودن را بزنید .
  • متن پیام را وارد کنید .
  • بعد از آن محاسبه هزینه کنید و یک خط برای ارسال پیامک انتخاب کنید و کلید ارسال را بزنید .
  • بعد از ارسال پیامک ها از منوی سمت راست و گزینه گزارشات ارسال ، وضعیت ارسال پیامکها را می توانید کنترل کنید .

برای ثبت نام در سامانه پیامکی پیامفا اینجا کلیک کنید و یا با ما تماس بگیرید تا برایتان انجام شود

09120045244

در ابتدا شاید اینطور به نظر برسد که چه نیازی به ارسال هدفمند بر اساس سن و جنسیت است ؟ و اصلا چرا باید با جزئیات به مخاطبین خود پیامک ارسال کنیم ؟ برای روشن شدن موضوع یک مثال ساده می زنیم .

فرض کنید که شما به تازگی کسب و کارتان در زمینه راه اندازی واحد فروش لوازم آرایشی و بهداشتی را شروع کرده اید ، اولین کاری که شاید به ذهنتان برسد پخش تراکت تبلیغاتی و ... به نحوی که اطلاع رسانی صورت بگیرد ، یکی از این راه های اطلاع رسانی و تبلیغات و البته بهترین آن ها قطعا ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است ، اما این اطلاع رسانی باید به صورت هدفمند باشد در غیر اینصورت شما نتیجه دلخواه را نخواهید گرفت ، به این گونه که این پیامک اطلاع رسانی بازگشایی مرکز فروش لوازم آرایشی بهداشتی فقط برای بانوان ارسال شود در بازه سنی 18 الی 50 سال ، که این قابلیت در سامانه های پیامکی پیامفا ایجاد شده .

( اگر تاکنون اقدام به ثبت نام سامانه پیامکی پیامفا ننموده اید اینجا کلیک کنید . )

در عکس زیر این امکان را مشاهده می کنید ، برای مثال بایستی ابتدا ارسال کدپستی جدید همراه اول را از منوی سمت راست انتخاب کنید ، سپس کدپستی را وارد ( با درج  5 رقم اول کد پستی مکان مورد نظر به شماره های همراه اول ( اعتباری و دائمی ) ، امکانپذیر است ، سپس جنسیت را زن انتخاب کرده و سال تولد و بقیه موارد را وارد کنید تا انتخاب شماره و ارسال ، پس از ارسال پیامک می توانید از قسمت گزارشات ارسال ، گزارش پیامک های ارسال موفق شده به گوشی را مشاهده کنید 

payamfajensyat

ارسال منطقه ای کشوری پیامک انبوه با سامانه پیامکی پیامفا به این معناست که به یک منطقه از کشور پیامک انبوه ارسال می شود و به این صورت است که شما ابتدا می بایست در پنل پیامکی پیامفا ثبت نام کرده باشید .

 اگر تاکنون ثبت نام را انجام نداده اید از اینجا ثبت نام کنید . 

سپس با ورود به پنل مراحل زیر را به ترتیب پیش بروید تا ارسال پیامک انجام گیرد :

  • ابتدا از منوی سمت راست ارسال منطقه ای کشوری را انتخاب و سپس گزینه افزودن گیرندگان را بزنید

ارسال پیامک از روش منطقه ای کشوری به دو صورت امکان پذیر است :

  1. انتخاب روش کلی payamfa02

  2. انتخاب روش پیش شمارهpayamfa01

در هر دو روش بالا باید نوع خطوطی که قصد ارسال پیامک انبوه به آنها را دارید مشخص کنید :

  1. ارسال برای خطوط دائمی
  2. ارسال برای خطوط اعتباری
  • سپس استان مورد نظر خود را که قصد ارسال پیامک به آن منطقه را دارید انتخاب کنید
  • بعد از آن شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید
  • درصورتی که روش دوم یعنی ارسال پیامک انبوه منطقه ای کشوری از روش پیش شماره را انتخاب کرده باشید باید یکی از پیش شماره ها را انتخاب کنید
  • سپس ردیف را انتخاب کنید
  • بعد از آن نوبت به انتخاب تعداد خطوط انتخابی شما برای ارسال پیامک است
  • گزینه افزودن را بزنید
  • در باکس متن پیامک ، پیامکی که قصد ارسال آن را دارید تایپ کنید
  • سپس در قسمت انتخاب شماره ، شماره ای که قصد ارسال پیامک از طریق آن را دارید انتخاب کنید

نکته : قبل از ارسال پیامک از کافی بودن میزان شارژ پنل خود با احتساب هزینه ارسال پیامک مطمئن شده و بعد اقدام به ارسال پیامک کنید

  • بعد از ارسال پیامک ها از منوی سمت راست و انتخاب گزینه گزارشات ارسال می توانید از ارسال پیامک خود اطمینان حاصل کنید .

در صورتی که هرگونه سوالی داشتید می توانید بپرسید و یا تیکت کنید .

09120045244

ارسال ایمیل به صورت گسترده از طریق سامانه پیامکی پیامفا

در این نوع ارسال می توانید به مخاطبین خود ایمیل انبوه ، خبرنامه و ... ارسال نمایید و کلیه کاربران پیامفا این امکان را در پنل کاربری خود دارند ، ارسال ایمیل انبوه به دو روش ورود ایمیل به صورت دستی و ورود ایمیل ها از طریق بارگزاری فایل اکسل امکان پذیر است ، ارسال ایمیل به مخاطبین معمولا برای مشاغل و کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند یا حتی مشاغلی که مشهور و برند شده هستند به جهت اطلاع رسانی یا حتی پیام تشکر از خرید از مشتریان بسیار کاربردی است و می تواند نقش موثری در وفاداری مشتریان داشته باشد چرا که کمتر پیش می آید افراد ایمیل خود را پاک کنند و پیامی ماندگار از شما خواهند داشت .

مراحل ارسال ایمیل انبوه از طریق سامانه پیامکی پیامفا

  1. ابتدا می بایست از قسمت خرید شماره ، ایمیل مورد نظر خود را سفارش داده و پس از فعالسازی از بخش مربوطه انتخاب و ارسال خود را انجام دهید .
  2. در بخش خرید ایمیل ، دامنه پس از @ را از قسمت دامنه انتخاب و فقط نام دلخواه خود را وارد نمایید و از درج ایمیل شخصی خود خودداری فرمایید .
  3. سعی شده است در این سرویس تمامی ایمیل ها به درستی ارسال شده و اسپم نشوند .
  4. می توانید از ادیتور بخش مربوطه جهت طراحی ایمیل استفاده نموده و یا سورس HTML ایمیل طراحی شده خود را از بخش "منبع" در ادیتور درج و ارسال خود را انجام دهید .
  5. توجه داشته باشید که تعداد گیرندگان در هر ارسال باید کمتر از 500 نفر باشد .

اگر تا امروز در سامانه پیامکی پیامفا ثبت نام نکرده اید و هنوز پنل اختصاصی خودتان را دریافت نکرده اید می توانید از اینجا ثبت نام را انجام دهید و یا با ما تماس بگیرید .

09120045244

یکی از قابلیتهای پرکاربرد سامانه پیامکی پیامفا ارسال پیامک انبوه به تفکیک مشاغل است به گونه ای که کلیه کاربران سامانه پیامکی پیامفا این امکان را دارند که با استفاده از پنل خود بتوانند به گروه خاصی از مشاغل به تفکیک پیامک گسترده یا انبوه ارسال کنند ، مثلا برای مغازه هایی که عینک طبی می فروشند شاید بهترین کار داشتن قرارداد با کلینک های چشم پزشکی و مطب های چشم پزشکی باشد ، برای اینکه تبلیغات اثربخش و مفیدی داشته باشید باید بدانید که پیامهای شما باید برای مخاطبین هدف شما ارسال شود در هر شغل و حیطه فعالیتی مهم است بدانید مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند .

روش ارسال پیامک انبوه به تفکیک مشاغل

  • ابتدا با ورود نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه پیامکی پیامفا شود ( اگر هنوز ثبت نام نکردید اینجا کلیک کنید )
  • سپس از منوی سمت راست گزینه ارسال پیامک را انتخاب کنید
  • در قسمت گیرندگان ، گزینه مشاغل را انتخاب و یکی از شغل ها برحسب مخاطبین هدف خودتان را انتخاب کنید
  • تعدادی که میخواهید پیامک برایشان ارسال شود را انتخاب کنید
  • خطی که می خواهید با آنن پیامک برای مخاطبینتان ارسال شود را انتخاب کنید
  • ارسال پیامک را بزنید و منتظر تایید مخابرات و ارسال پیامک ها بمانید

این روزها بسیاری از افراد بخصوص کسب و کار های نوپا و جدید و حتی قدیمی ترها و برندهای شناخته شده تر ، برای معرفی و تبلیغات اثربخش از بازاریابان تلفنی کمک می گیرند تا نتیجه بهتری برای معرفی برند و محصولات خود بگیرند ، در این میان سامانه پیامکی پیامفا امکانی را فراهم نموده تا هزینه های گزاف برای پرداخت قبض های تلفنی و هزینه دستمزد بازایابان حذف گردد به این منظور ابتدا می بایست در سامانه پیامکی پیامفا ثبت نام کنید و سپس برای ارسال پیام صوتی از طریق سامانه پیامکی ، می بایست از پیش شماره های مرتبط با خطوط voice موجود در سامانه پیامکی خود در پیامفا استفاده کنید و نکات زیر را حتما قبل از ارسال پیام صوتی رعایت نمایید :

نکات مهم ارسال پیام صوتی از طریق سامانه پیامکی

  1.  فایل صوتی می بایست با فرمت wav بوده و بهتر است دارای مشخصات 8000hz,16bit,Mono باشد .
  2. نرخ هر 30 ثانیه در قسمت پروفایل درج شده است .
  3. در این نوع ارسال هزینه پیام های نرسیده به مخاطب عودت می گردد .
  4. ممکن است در ارسال پیام ، سیستم مالی سامانه فایل صوتی را با یک ثانیه اختلاف محاسبه نماید .
  5. پیام صوتی می بایست زیر 60 ثانیه باشد .
  6. طبق تحقیقات بازار انجام شده در ساعات 12 تا 14 و 17 تا 19 احتمال پاسخ دهی مخاطبان بیشتر میباشد .
  7. با توجه به اختلال موجود در سرویس دهنده پیام صوتی ، ممکن است ارسال ها با تاخیر انجام شود .

نکته : می توانید جهت Convert فایل صوتی خود به فرمت مورد تایید ، اینجا کلیک کنید .

 

به گزارش پیامفا به نقل از سامانه مخابرات ایران ، پنجمین دوره تخصصی فشرده اینترنت اشیا به صورت حضوری و مجازی از 15 شهریور لغایت 21 مهرماه سال 1402 از ساعت 8 صبح الی 15 بعد از ظهر در محل : صندوق نوآوری و شکوفایی استان تهران برگزار می گردد .

مرکز اینترنت اشیاء ایران با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اقدام به برگزاری پنجمین دوره بوت کمپ تخصصی اینترنت اشیاء می کند ، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول علاوه بر حمایت های معنوی معمول ، به صورت ویژه تمام یا بخشی از هزینه های شرکت در دوره را نیز برای شرکت کنندگان منتخب با رزومه برتر تأمین می کند .

درباره بوت کمپ ( دوره آموزش فشرده و تخصصی )

بوت کمپ اینترنت اشیا یک دوره آموزشی فشرده و هدفمند برای علاقه ‌مندان به حوزه هوشمندسازی است که با هدف آموزش حرفه ای و آماده سازی افراد برای ورود به بازار کار برگزار می شود.

محتواهای آموزشی بوت ‌کمپ در قالب کارگاه های مهارت محور و به صورت پیوسته تدریس می شود؛ همچنین با تعریف سناریوهای عملیاتی آموزشی توسط مدرسان، دانش ‌پذیران مفاهیم را به صورت عملیاتی پیاده سازی می‌ کنند.

در بوت کمپ ، آموزش به صورت انفرادی اما در قالب کار گروهی خواهد بود که علاوه بر افزایش مهارت فردی فرصت تشکیل تیم با تخصص ‌های مختلف و مورد نیاز، نیز فراهم می شود.

در این رویداد با بهره گیری از اساتید برجسته و با تجربه، تمامی بخش های اکوسیستم اینترنت اشیاء و معماری لایه‌ای آن به صورت عملی و با رویکرد پروژه محور به علاقه‌مندان آموزش داده خواهد شد.

در کنار سناریوهای آموزشی ، چندین سناریو هوشمندسازی کاربرد محور در حوزه های صنعت هوشمند، شهر هوشمند، ساختمان هوشمند، کشاورزی هوشمند و غیره نیز برای تیم‌ های بوت کمپ بر اساس نیاز بازار تعریف می شود تا دانش‌ پذیران در پایان دوره نیز تجربه تولید یک نمونه اولیه واقعی در حوزه اینترنت اشیا را داشته باشند .

ثبت نام در سامانه پیامکی پیامفا

به گزارش پیامفا از شرکت مخابرات ایران ، از اسفند سال 1401 تا الان هیچگونه مبلغی بابت حق اشتراک ماهانه از مشترکین تلفن ثابت دریافت نشده است ، محمدرضا بیدخام ، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران دربارۀ موضوع حق اشتراک ماهانه تلفن ثابت عنوان کرد : براساس مصوبه مجمع سهامداران شرکت مخابرات ایران منتهی به اسفند سال گذشته ، مبلغ حق اشتراک ماهانه از کلیه قبض‌های تلفن ثابت مشترکان شرکت مخابرات ایران حذف شد .

مهندس بیدخام ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد :  مبلغ حق‌اشتراک مشترکان تلفن‌ ثابت دایر از هفت هزار تا بیست هزار ریال بود که بعد از مصوبه مجمع شرکت مخابرات ، دریافت آن از مشترکان متوقف شد ، این اتفاق از خرداد ماه سال جاری اجرایی شد اما تصمیمش پیش از ابلاغ نظر دیوان در مجمع عمومی منتهی به اسفند سال گذشته مخابرات گرفته شده بود .

بیدخام در پاسخ به این سوال  که دیوان در ابلاغ خود عنوان کرده است که مبالغ دریافتی گذشته نیز باید به مشترکان بازگردانده شود ، این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد؟ تصریح کرد : امکان برگشت این وجوه به مشترکان را به صورت حقوقی کارشناسی وبررسی خواهیم کرد .

مدیر کل ارتباطات شرکت مخابرات در رابطه با امکان تسویه این مبلغ از محل کسر هزینۀ پرداختی مشترکان گفت: این کار شدنی است. البته اکنون همانطور که گفتم طبق مصوبه مجمع شرکت مخابرات مبلغی تحت عنوان مورد اشاره از مردم دریافت نمی‌شود .

یادآور می شود کلیه کاربران پیامفا که مشترکین تلفن ثابت مخابرات هستند می توانند از طریق تلفن ثابت خود به راحتی و با ثبت تلفن ثابت خود در پنل و سپس خدماتی کردن تلفن ثابت خود اقدام به ارسال پیامک به بلک لیست مشتریان و مخاطبان خود بنمایند .

 برای مشاهده مقاله مراحل خدماتی کردن خطوط کلیک کنید . و با شماره زیر جهت انجام و مشاوره رایگان تماس بگیرید

09120045244

 

در ابتدا به تعریف و مفهوم ارزش افزوده پیامک می پردازیم ، سرویس ارزش افزوده ( شارژ معکوس ) یک خدمت پیامکی از اپراتور های تلفن همراه می باشد که هزینه پیام از کاربر دریافت می شود . برای مثال پیامک های اپراتور همراه اول را در نظر بگیرید برای فعالسازی بسته اینترنتی ، یا مثال دیگر برای پرداخت قبوض ، زمانی که شما برای درخواست خود به صورت پشت سر هم گزینه ای را انتخاب و ارسال می کنید یک هزینه ارزش افزوده را متحمل می شوید ، این هزینه در واقع از شما ( دریافت کننده پیامک ) کسر می شود .

arzeshafzoode

شرایط ثبت نام سرویس ارزش افزوده در پنل های پیامفا

ابتدا وارد پنل شده و از منوی سمت راست قسمت ارزش افزوده گزینه ثبت نام را انتخاب و نوع شخصیت ( حقیقی یا حقوقی ) را نیز مشخص می نمایید .
ارسال پیام به کاربر تنها در صورت اعلام موافقت وی ( یکبار ) انجام خواهد شد . کاربر هر زمان می تواند از ادامه ی دریافت پیام های سرویس شما انصراف دهد .
پیام های ارزش افزوده باید ارائه دهنده ی خدمات و یا دارای محتوای غنی و کاربردی باشند .
هر پیام ارزش افزوده می تواند تنها یک پارت (یک تکه یا بخش) به طول 200 کاراکتر (فارسی یا انگلیسی) باشد .
درصورتی که خدمات مورد نظر شما به هر شکلی مرتبط با هر نوع مجموعه رسمی یا وبسایت می باشد لطفا فرم حقوقی تکمیل فرمایید. شما متقاضی ساخت سرویس پیامکی ارزش افزوده هستید. این خدمت از سمت اپراتور ارائه دهنده ی آن و از طریق پنل ارسال پیام که در آن هستید ارائه می شود. شرایط و ضوابط زیر را با دقت مطالعه کنید.
- متقاضی اذعان می¬دارد که اختیار قانونی کامل برای ارائه محتوای این سرویس را دارد و مجوزهای لازم از مراجع ذیربط برای ارائه محتوا و انجام تعهدات ناشی از آن را داراست.
- مسئولیت صحت اطلاعات و تطبیق آن با قوانین جمهوری اسلامی ایران بر عهده¬ی متقاضی می باشد.
- در صورتیکه محتوا به هر نحو مربوط به فرد، سازمان، موسسه و یا هر شخص ثالثی باشد، متقاضی موظف است جهت تایید سرویس، اجازه نامه و یا قرارداد خود با ایشان را ارائه نماید.
- متقاضی تعهد می نماید در هرگونه تبلیغ، کاربران را از عضویت در سرویس(دریافت پیامک روزانه) و هزینه دریافت پیامک آگاه نماید.
- اپراتور ارائه دهنده ی خدمت هیچگونه تعهدی در ارسال پیام ندارد و هر زمان می تواند ارسال پیام ها را به دلایل فنی، قهری و یا هرگونه پیشامدی متوقف نماید.
- متقاضی باید 24 ساعت قبل از زمان ارسال، پیام را بارگذاری نماید.
- اپراتور ارائه دهنده خدمت هیچگونه تعهدی در ارسال پیام در زمان مقرر ندارد بنابراین امکان ارسال پیام پس از موعد وجود دارد.
- درصورت بروز هرگونه خسارت به اشخاص ثالث به دلیل استفاده از محتویاتی که متقاضی ارائه می د¬هد وظیفه¬ی جبران خسارات و پاسخگویی به مراجع قانونی به عهده¬ی متقاضی است و اپراتور ارائه دهنده هیچگونه مسولیتی در قبال آن ندارد.
- متقاضی تعهد می نماید که محتویات عاری از هرگونه مسائل هجوآمیز، توهین آمیز و اطلاعات شخصی افراد باشد و تمامی محتوا طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تهیه و بارگذاری شوند. وظیفه هرگونه پاسخگویی حقوقی و کیفری ناشی از محتوا بر عهده¬ی پدیدآورنده می باشد.
- متقاضی اذعان می¬نماید هیچگونه دعوی مطروحه از طرف شخص یا اشخاص ثالث نزد مراجع قضائی با انتظامی و یا ضابطین قوه قضاییه و یا دادگستری علیه وی در رابطه با محتویات ارائه شده وجود ندارد.
- این خدمت در صورت بروز هر گونه تخلف یا صلاحدید ممیز، برای هر سرویس یا کل سرویس های متقاضی متوقف خواهد شد و ارائه دهنده خدمت هیچ گونه تعهدی برای ادامه همکاری با متقاضی را ندارد.
- اپراتور ارائه دهنده ی خدمت هیچگونه تعهد مالی به متقاضی نخواهد داشت. تمامی تعهدات مالی بین متقاضی و پنل ارسال پیام صورت می گیرد.
- اپراتور ارائه دهنده ی خدمت هیچگونه تعهدی در ارائه گزارش به متقاضی نخواهد داشت و تمامی گزارشات از سمت پنل ارسال پیام به متقاضی ارائه خواهد شد .
- مشخصات سرویس های تایید شده هر زمان می تواند با صلاحدید اپراتور ارائه دهنده تغییر یابد و متقاضی حق هیچگونه ادعایی را ندارد .
- در ارسال پیام ارزش افزوده اضافات و کسورات متنی قانونی لحاظ خواهد شد .

مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام سرویس ارزش افزوده پنل پیامک :

  • عنوان ( می بایست به درستی وارد شود و دقیقا همان عنوان شناخته شده و ثبت شده درخواست کننده باشد )
  • نام مجموعه ، موسسه ، سازمان ، شرکت یا وبسایت
  • زمینه فعالیت
  • هدف از ایجاد سرویس ارزش افزوده ( شرح کاملی از هدف از ایجاد ارزش افزوده و انگیزه خود و فواید ایجاد ارزش افزوده برای مخازبتان را باید وارد کنید )
  • ایمیل ( باید ایمیل رسمی مجموعه باشد )
  • تلفن مجموعه یا سازمان ( تلفن ثابت مجموعه وارد شود )
  • آدرس مجموعه یا سازمان
  • نام رابط یا شخص مسئول ( یک نفرر بعنوان شخص مسئول از سمت مجموعه شما باید معرفی شود )
  • نام خانوادگی رابط یا شخص مسئول
  • تلفن همراه رابط یا شخص مسئول
  • آپلود تصویر کارت ملی رابط یا شخص مسئول
  • آپلود تصویر معرفی نامه یا قرار
توجه : عکس ها می بایست با فرمت jpg آپلود شوند و با وضوح کامل باشد .

جهت ثبت نام در سامانه پیامکی پیامفا و استفاده از سرویس ارزش افزوده اینجا کلیک کنید و یا با ما تماس بگیرید

09120045244

برای ارسال پیامک انبوه از طریق کلمات کلیدی ، پس از ورود به پنل خود در پیامفا از قسمت منوی سمت راست و انتخاب گزینه ارسال پیامک و انتخاب گزینه چهارم : ارسال کلمات کلیدی میتوانید اقدام به ارسال پیام کنید .

kalatekelidi

مراحل ارسال پیامک از طریق کلمات کلیدی

  1. در این بخش می توانید به صورت هوشمند متنی را به مخاطبانتان ارسال کنید ، به عنوان مثال فایل اکسلی دارید که در ستونهای آن "شماره موبایل" , "پیشوند" , "نام" , "میزان بدهی", "تاریخ", ... وجود دارد و می خواهید به هر یک از کاربرانتان پیامکی را به شکل زیر ارسال کنید :
    جناب آقای سهیل سهرابی میزان بدهی شما 2500000 ریال است و آخرین مهلت پرداخت در تاریخ 1402/05/22 می باشد .
    برای انجام این کار کافیست فایل اکسل خود را آپلود کنید و سپس فیلدها را به شکل زیر از کادر سمت چپ در متن پیام قرار دهید :
    {ex_C} {ex_B} میزان بدهی شما {ex_D} ریال است و آخرین مهلت پرداخت در تاریخ {ex_E} می باشد .
  2. امکان ارسال بر اساس اطلاعات ذخیره شده در دفترچه تلفن و یا فایل اکسل وجود دارد .
  3. ستون اول فایل اکسل حتما باید شماره موبایل باشد و بقیه ستون ها توسط شما تنظیم می گردد .
  4. در سطر اول فایل اکسل می بایست عنوان ستون ها را قرار دهید و به شکل زیر ستون ها را پرکنید :

نکته : توجه فرمایید که در هر بار ارسال ، امکان ارسال به بیش از 20000 گیرنده وجود ندارد و حتما متن خود را چه در ارسال از طریق فایل اکسل ، چه ارسال از دفترچه ، تایپ نموده و از کپی متن از جای دیگر به همراه متغیرها اکیدا خودداری نموده و حتما از باکس "خصوصیات دفترچه" در متن خود استفاده نمایید .

exelkalamatekelidi

برای مشاوره رایگان و ثبت نام انواع پنل با امکانات کامل با ما تماس بگیرید

09120045244

برای ارسال نظیر به نظیر پیامک انبوه از طریق پنل های پیامکی پیامفا شما کاربر عزیز می توانید برای ورود شماره ها و انتخاب پیامک هایی که برای هر شماره می بایست ارسال شوداز دو روش دستی و یا آپلود فایل اکسل استفاده کنید :

nazirbenazirpayamak

ارسال نظیر به نظیر پیامک از طریق وارد کردن دستی :

در این روش شما می بایست شماره ها را به صورت دستی در کادر مربوطه وارد کرده و پس از ورود هر شماره باید دکمه اینتر را فشار دهید تا شماره در کارد توسی رنگ ثبت بشود و این روند را ادامه دهید تا اتمام کلیه شماره های لیست خودتان .

دقت کنید در جعبه انتخابی می بایست تعداد باکس های متن پیامک را انتخاب کنیدمثلا : سه باکس با متن های متفاوت که پیامک ها به صورت همزمان و به ترتیب ارسال می شوند ، برای مثال : پیام اول سلام ، پیام دوم متن سوالی و پیام سوم برای ثبت سفارش تماس بگیرید ، ارسال نظیر به نظیر روشی ایده آل برای اشخاص حقیقی و حقوقی است تا بتوانند تبلیغات اثربخش تری داشته باشند .

nazirbenazirpayamfa

ارسال نظیر به نظیر پیامک از طریق آپلود فایل اکسل :

 در این روش شما می بایست فایل نمونه اکسل را دانلود نموده و در قسمتهای مشخص شده متن پیامک و شماره ها را وارد نمایید ، پس از پر کردن کلیه ردیف ها و ستون ها متناسب با نیازتان فایل را آپلود کنید و سپس نسبت به ارسال پیامک اقدام کنید .

nazirbenazirpayamfa01

به گزارش پیامفا از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، دکتر زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در آئین رونمایی از سرویس نظارت تصویری هوبان ضمن بیان این مطلب افزود : برای شرکت مخابرات ایران و مناطق مخابراتی در سال ۱۴۰۵ درآمدی معادل ۷۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است و باید ۳۵ درصد این مبلغ را از حوزه فناوری‌های نوین به دست بیاوریم. همه ما به اینجا رسیده‌ایم که دوران عرضه سرویس‌های قدیمی با هزینه زیاد رد به افول است.

دکتر زارعیان با تاکید بر اینکه یک تفکر زمانی مفید است که به عمل تبدیل شود گفت : مطالعاتی که سال ۲۰۲۲ انجام شد نشان داد ۷۸ شرکت تلکامی بزرگ با میلیاردها دلار سرمایه درآمدشان کمتر از ۷ شرکت فناوری مثل گوگل است . همین مسئله ضرورت ورود به دنیای فناوری را افزایش می‌دهد و ما نیز در این مسیر قدم بر می داریم .

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با مقایسه سرمایه گذاری شرکت های مخابرات استانی و شرکت های فناوری تاکید کرد: امکانات همه شرکت های حوزه فناوری در ایران از نظر زیرساختی به اندازه استان خراسان رضوی نیست ولی درآمد آنان خیلی بیشتر از این استان هست .

وی، خاطرنشان کرد : هزینه شرکت های فناوری سه تا چهار درصد هزینه تلکامی ها است و به عبارت دیگر با این هزینه اندک ، دارای درآمد بالایی هستند ولی با امکانات کم و دانش زیاد در حوزه فناوری، جایگاه بسیار خوبی در بورس نیز دارند.
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، تشریح کرد : پیش بینی ما این است که مصرف ترافیک ما با تولید محتوی خوب می تواند دو برابر شود و در حوزه عمده فروشی نیز دو قرارداد امضا کرده ایم تا سرویس های FTTH و ADSL را به فروش برسانیم که این موضوع می تواند رویکرد خوبی در حوزه تجاری باشد .
همچنین مهندس سلطانی ، مدیر عامل این شرکت در آئین رونمایی از سرویس نظارت تصویری هوبان روز یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) توسط مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، معاونان و شرکت مخابرات استان تهران و موسسه دانش‌بنیان تولیدکننده پلتفرم بومی با حضور متولیان امر ، برگزار شد ، گفت : شرکت مخابرات باید برای ارائه سرویس‌های جدید و فناورانه پیشقدم شود و از این شبکه بزرگ که مشتریان دائمی در کشور دارد به خوبی استفاده کند .

وی با بیان اینکه حرکت شرکت مخابرات به سمت ارائه سرویس‌های فناورانه است و هدف شرکت مخابرات ایران این است که در فاصله زمانی کوتاه سرویس نوآورانه ی نظارت تصویری (VSaaS) شرکت مخابرات ایران به صورت کشوری به عموم مردم ارایه دهد.اظهارداشت : انشالله با همت تمامی مناطق مخابراتی زیر ساخت ها برای فراگیر شدن و عملیاتی کردن سرویس نوآورانه ی در کمترین زمان ممکن فراهم شود تا به درآمد مطلوب در این بخش دست یابیم .
مهندس سلطانی با تاکید بر آموزش نیروهای انسانی به موازات آماده‌سازی زیرساخت‌ها و تغییر رویکردها در برنامه کاری شرکت اظهارداشت : خطوط پرسرعت اینترنت در جای جای کشور در حال توسعه است زیرا مردم نیاز به خدمات دارند. یکی از فعالیت هایی که در کنار این پروژه باید انجام شود، تغییر دانش نیروهای ستادی و اجرایی مخابرات است .
 
مهندس سلطانی با تاکید بر آموزش نیروهای انسانی به موازات آماده‌سازی زیرساخت‌ها و تغییر رویکردها در برنامه کاری شرکت اظهارداشت : خطوط پرسرعت اینترنت در جای جای کشور در حال توسعه است زیرا مردم نیاز به خدمات دارند. یکی از فعالیت هایی که در کنار این پروژه باید انجام شود ، تغییر دانش نیروهای ستادی و اجرایی مخابرات است .
وی تصریح کرد : دراین زمینه راهبرد ، تکنیک ها و دانش اجرایی متناسب با فناوری هایی باید مهیا شود تا وضیعت درآمدی شرکت مخابرات بهبود یابد . درحال حاضر در مرحله آزمایشی قرار داریم اما درصددیم با همکاری استان ها بتوانیم این کار را جلو ببریم تا بتوانیم در سطح کشوری هم این طرح به مرحله بهره وری برسد  . او در پایان ابراز امیدواری کرد که این طرح در مدت زمانی کوتاه در سراسر کشور اجرایی شود .

در این فناوری نیازی به نصب هیچ نرم‌افزاری نیست و مانند ارتباط عادی تلفنی است که از طریق سیمکارت میان دو نفر برقرار می‌شود . در این نوع ارتباط دو نفر می‌توانند با گوشی خود با کیفیت به مراتب بالاتری ، ارتباط تصویری داشته باشند .

روش استفاده و فعالسازی تماس تصویری با سیمکارت همراه اول :

برای فعالسازی این قابلیت باید شبکه تماس هر دو طرف تحت پوشش LTE باشد و سیم کارت هم 4G باشد . ضمنا تلفن شماهم باید از این قابلیت پشتیبانی کند . جهت فعالسازی به اپلیکیشن همراه من مراجعه کنید یا از طریق کد دستوری *10*2431# اقدام به فعالسازی این قابلیت بکنید .

پس از درخواست فعالسازی این پیامک برای شما ارسال می شود :

مشترک گرامی
سرویس تماس صوتی بر بستر نسل چهارم ( VoLTE ) جهت تجربه مکالمه با بهترین کیفیت صدا و سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم ( ViLTE ) بدون مصرف اینترنت برای شما فعال گردید . درحال حاضر تعرفه هر دو سرویس همانند مکالمه عادی می باشد . جهت استفاده از این دو سرویس ، از پشتیبانی تلفن همراه و اعمال تنظیمات در گوشی خود اطمینان حاصل کنید .
انجام تنظیمات و اطلاعات بیشتر از طریق تماس با 9990 یا مراجعه به آدرس : https://mci.ir/volte-vilte
لغوسرویس با شماره گیری : *10*2432#

khadamati03.jpg

در آخرین مرحله خدماتی کردن خط ( برای مشاهده مراحل درخواست خدماتی کردن خط اینجا کلیک کنید ) پس از آپلود موارد خواسته شده در سامانه ، می بایست مدارکی را به صورت فیزیکی نیز پست نمود از جمله این مدارک سفته در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا و تعهدنامه خدماتی کردن خط می باشد ، در ادامه آدرس شرکت به شرح زیر آمده است ، دقت داشته باشید در صورت عدم ارسال فیزیکی مدارک درخواست شما ترتیب اثر داده نمی شود .

آدرس شرکت پیام افزار پیک آسا :  استان تهران - منطقه 14 ، شهرستان تهران ، بخش مرکزی ، شهر تهران، محله تیموری ، خیابان شهیدغیبعلی محمدزاده ( هشتم) ، کوچه اتكا ، پلاک 7 ، طبقه هفتم ، واحد شمالی - کدپستی : 1458834957

البته حتما مدنظر داشته باشید که آیا شرکتی که از ایشان پنل پیامک خود را خریداری کردید به صورت واسطه بین شما و شرکت پیام افزار پیک آسا می باشد یا مستقیم از همین شرکت پنل را خریداری کرده اید چون در صورت خرید واسطه ای می بایست تعهدنامه و سفته را به آدرس همان شرکتی که پنل را از او خریداری کرده اید ارسال کنید ، توجه داشته باشید که برای پیگیری روند خدماتی شدن در همه مراحل باید از طریق منوی سمت راست و پایین و انتخاب گزینه پشتیبانی >> خدماتی کردن خط اقدام بفرمایید .

 

قوانین ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی پیامفا به شرح زیر است :

 

  1. ابتدا قوانین سامانه که با نماد ( ꜟ) در بالای پنل مشاهده می شود را کاملا می بایست مطالعه نمایید .
  2. با توجه به ماهیت پیام های تبلیغاتی ، سعی نمایید ارسال های خود را در بازه زمانی 8 صبح تا 8 شب انجام دهید .
  3. مسئولیت کلیه پیام های ارسالی به عهده کاربر می باشد .
  4. پیشنهاد می شود جهت ارسال به بانک منطقه ای کشوری و منطقه ای لیست سفید از خطوط دلیور بیس استفاده کنید .
  5. با توجه به اعلام اپراتورها مبنی بر اینکه هر کاربر بایستی خطوط اختصاصی مختص به خود داشته باشند ، لطفا قبل از اقدام به ارسال پیامک نسبت به تهیه آن اقدام نمایید .
  6. استفاده از نیم فاصله در متن ارسالی باعث به هم چسبیدن کلمات میشود و مسئولیت ارسال با کاربر میباشد . ( از به کارگیری نیم‌ فاصله ctrl+shift+@ خودداری کنید . )
  7. استفاده از ایموجی در اپراتور 2000 باعت اختلال در ارسال پیامک میشود و مسئولیت عدم ارسال با ارسال کننده میباشد.

چگونه بفهمیم که پیامهای ما ارسال شده ؟

 

  • حداکثر پس از 5 دقیقه از ارسال پیام به گزارشات ارسال رفته و "وضعیت تایید"را مشاهده نمایید که پیام شما تایید شده یا اینکه رد شده است .
  • 15 دقیقه پس از تایید پیام بر روی گزینه مشاهده کلیک کرده و از صحت داشتن خروجی و مرحله دلیوری اطمینان حاصل نمایید .
  • در صورتیکه پس از 15 دقیقه گزارشات ارسال خروجی نداشت و هزینه ای از پنل کسر نشده بود به معنای قطعی لحظه ای اپراتور بوده و دیگر ارسال نخواهد شد . لطفا مجددا پیام خود را ارسال نمایید .   
نکته : لطفا از کپی و چسباندن ( Copy Paste ) متن خودداری نموده و حتما متن را در کادر مربوطه تایپ نمایید .
ghavaninersal

برای استعلام قیمت خطوط اشتراکی پنل پیامک در سال هزار و چهارصد و سه ، در ابتدا باید با مفهوم خط اشتراکی آشنا باشید پیشنهاد می شود ابتدا مقاله با عنوان خط اشتراکی پنل پیامک را مطالعه بفرمایید . با توجه به اینکه خطوط اشتراکی ، مشترک در بین همه کاربران می باشد ، هزینه ای ندارد و کلیه کاربران پیامفا به محض فعال شدن پکیج امکان استفاده از این خطوط مشترک را دارند ، لازم به ذکر است خطوط اشتراکی همان خطوط عمومی هستند و با توجه به اینکه همه کاربران به این خطوط دسترسی دارند توصیه می شود برای ارسال پیامکهای تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی به مشتریانتان حتما از خطوط اختصاصی خودتان استفاده کنید .

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام با کارشناسان پیامفا تماس بگیرید : 09120045244

جهت ثبت نام آنلاین اینجا کلیک کنید 

قیمت خطوط اختصاصی پنل پیامک در سال 1403 با توجه به نوع خط و سرشماره مورد نظر تعیین می شود برای مثال خطوط با پیش شماره 1000 با خطوط با پیش شماره 5000 و 9000 قیمتهای متفاوتی دارند ، قبل از اینکه اقدام به ارسال پیامک انبوه کنید پس از ثبت نام در پکیجهای پیامفا ( برای ثبت نام اینجا کلیک کنید ) ، می بایست نسبت به خرید و دریافت یک خط اختصاصی به نام خودتان اقدام کنید ، برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در پیامفا تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام با کارشناسان پیامفا تماس بگیرید : 09120045244

همانطور که می دانید خطوط پنل پیامک به دو دسته تبلیغاتی و خدماتی تقسیم می شوند ، اما نکات مهمی برای ارسال پیامک وجود دارد که بسیاری از استفاده کنندگان این خطوط هنوز آنها را نمیدانند یا به آن عمل نمیکنند پیشنهاد می شود این نکات را حتما مطالعه کنید :

nokatepayamfa

نکات مهمی که همه استفاده کنندگان پنل پیامک باید بدانند

دقت نمایید کلیه پیامک های ارسالي شما تحت کنترل دقیق سیستم مانیتورینگ مخابرات می باشد و از آنجایی که این سامانه جهت اطلاع رسانی ، تبلیغات و موارد از این دست طراحی شده، هرگونه پیامک با محتوای ذیل جرم محسوب شده و در صورت مشاهده ، سریعا مراتب به صورت آنلاین به پلیس فتا گزارش خواهد شد و هیچ وجهی به کاربر عودت داده نمی گردد .

1- کلیه پیامک ها با محتوای غیر اخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان) ، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها (همراه اول و ایرانسل) و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد .

2- کلیه پیامک ها در حوزه پزشکی ، پیراپزشکی ، دارویی ، آرایشی - بهداشتی ، ترک اعتیاد و ... بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و نامه کتبی از سازمان نظام پزشکی کشور . 

3- ارائه تسهیلات و وام های بانکی ، خرید و فروش فیش حج ، تور های داخلی و خارجی بدون مجوز .

4- هرگونه پیامک که با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسی جمهوري اسلامی ايران مغايرت داشته باشد .

5- پیامک هایی که باعث تشويش اذهان عمومی گردد و به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب رساند .

6- پیامک هایی که با سياستهای فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی كشور مغايرت داشته باشد .

7- ارسال پيامک های جعلی از طرف شرکت ها و بانک ها با محتوای مشترک گرامی شما برنده .... شده ايد و ...

8- ارسال هرگونه پيامک از طرف نهاد های دولتی و امنيتی مانند مخابرات ، وزارت اطلاعات ، نيروی انتظامی و...

9- تبليغ وب سايت ها ، سرويس ها و يا کالاهايی که بر خلاف قوانين جمهوری اسلامی ايران می باشند .

10- به دليل فيلترينگ شديد مخابرات ، کاربر موظف است قبل از ارسال پيام انبوه، يک بار به صورت تست ، متن مورد نظر را بر روی گوشی همراه خود ارسال نموده و از رسيدن آن به گوشی اطمينان حاصل فرمايد . در صورت فيلتر شدن پيام ها ، اين سامانه مسئوليتی بر عهده نمی گيرد .

11- ارسال پیامک با محتوای فروش "زمین" در شمال کشور ممنوع بوده و در سایر نقاط، می بایست در متن پیامک ، شماره ثابت ذکر گردد .

بهتر است بدانید :
- روزانه بیش از 3 پنل کاربری به دلیل رعایت نکردن موارد فوق توسط سیستم هوشمند مانیتورینگ مسدود می گردد .
- تمامی کاربران موظف هستند از طریق بخش ارسال مدارک ، هویت خود را در سامانه احراز نمایند در غیر این صورت پنل آن ها مسدود خواهد شد .
- در صورت درخواست مقامات قضایی ، مدیریت سامانه موظف است اطلاعات کاربر خاطی را تحویل دهد .

رعایت موارد امنیتی :


1- بهترین مکان برای نگه داری از رمز عبور ذهن شما می باشد، لطفا این مسئله را جدی بگیرید .
2- رمز عبور خود را هر 30 روز یک بار تغییر دهید .
3- از افشا کردن رمز عبور خود اکیدا خودداری کنید . رمز عبور خود را یک عبارت ساده (مانند : تاریخ تولد، شماره شناسنامه یا کد ملی ، شماره تلفن یا موبایل و ...) قرار ندهید و حتما در انتخاب رمز عبور، به طور همزمان از اعداد و حروف و کاراکتر های گوناگون استفاده کنید .
4- استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE) به طور کلی دارای نکات امنیتی بسیاری می باشد، در صورت استفاده از این مرورگر، پیامک های ارسالی چندین بار ارسال می شود و موارد مالی بسیاری برای شما به وجود می آید ، لطفا تحت هیچ شرایطی از این مرورگر استفاده نکنید .
5- پس از اتمام کار با سامانه ، حتما از طریق گزینه خروج ، به صورت کامل از سامانه خارج شوید .
6- در بخش خدمات هوشمند و در قسمت هشدار دهنده ، می توانید گزینه اعلام ورود را انتخاب نمایید .

نکات مورد توجه نمایندگان :


1- تمامی کاربران خود را با تماس تلفنی و دریافت مدارک شناسایی کنید ، موارد بسیاری رخ داده است که به دلیل تخلف کاربران و مشخص نبودن هویت کاربر ، نماینده به دادگاه احضار شده است .
2- مانیتور کردن پیامک های ارسالی و توجیه کاربران ، از وظایف مهم نمایندگان می باشد .

پذیرش موارد فوق در هنگام ثبت نام و رعایت آن در هنگام استفاده از سامانه بر تمام کاربران و نمایندگان ضروری می باشد و در صورت عدم رعایت آن ، تمامی مسئوليت متوجه خود فرد خواهد بود .

جهت انجام ثبت نام و مشاوره رایگان در زمینه ارسال پیامک مختص کاربران پیامفا با ما تماس بگیرید

09120045244

پر واضح است که شما با خطوط  تبلیغاتی امکان ارسال پیامک گسترده به بلک لیست را نخواهید داشت ، مواقعی پیش می آید که شما که دارای کسب و کار و حرفه ای می باشید و نیازمند ارتباط مداوم و مستمر با مشتریانتان هستید اما فرصت اینکه به هرکدام به صورت جداگانه بخواهید اطلاع دهید وجود ندارد و در کل کاری زمانبر و هزینه بر است پیامفا برای این مشکل راه حل خدماتی کردن خط خودتان را پیشنهاد می دهد ، این خط باید اختصاصی و مختص خودتان باشد حتی اگر خط ثابت باشد برای شما امکان پذیر است ( در حال حاضر فقط برای خطوط 021 و 026 ) برای انجام این کار باید مراحل زیر را به صورت کامل انجام دهید :

شرایط خطوط خدماتی

توجه فرمایید ارائه تمامی موارد ذیل جهت خدماتی شدن خطوط الزامی می باشد :

  1. خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند ، امكان پذیر است .
  2. ارائه تعهدنامه تكمیل شده فایل پیوست ، در سربرگ شركت یا سازمان به همراه مهر و امضای صاحبان امضا .
  3.  کلیه تعهدنامه ها به صورت تایپ شده ارائه گردد وبه صورت اسکن شده و با کیفیت مناسب ارسال شود و هرگونه عکس با کیفیت پایین ، قابل پذیرش نمی باشد.
  4. در فرم تعهد نامه شناسه ملی وشماره ثبت مطابق با سامانه ملی اشخاص حقوقی كشور " به آدرس https://ilenc.ssaa.ir ثبت گردد .
  5. اطلاعات مدیرعامل شرکت و نماینده شرکت به دقت تکمیل شود .
  6. در فرم تعهد نامه بصورت کامل آدرس شرکت ، درج شده باشد .
  7. آدرس سایت سازمانی در فرم تعهد نامه الزامی میباشد .
  8. در تعهدنامه بخش مربوط به " موضوع محتوای پیامك خدماتی" حتما بطور كامل، واضح و دقیق توضیح داده شود و از درج " اطلاع رسانی" بصورت ناقص خودداری نمایید.
  9. توجه نمایید در تعهدنامه قسمت مربوط به " جامعه هدف" بطور واضح و دقیق مشخص شده باشد. بعنوان مثال درصورتیكه جامعه هدف شما مشتریان یك سایت یا یك اپلیكیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیكیشن در این قسمت درج شود.
  10. حداقل 200 عدد لیست شماره های مخاطبین(همراه اول) در فایل اكسل ودر یک ستون قرار داده شود.
  11. ارائه عكس از صفحه " سامانه ملی اشخاص حقوقی كشور " به آدرس https://ilenc.ssaa.ir الزامی میباشد. نمونه نیز در همین بخش قرار گرفته است .
  12. آدرس ایمیل مندرج در تعهدنامه حتما باید سازمانی بوده و ایمیل های yahoo ،gmail و... مورد قبول نخواهند بود .
  13. ارائه فایل اکسل احرازهویت فرمت خدماتی که در همین بخش قرار داده شد.
  14. در فایل اکسل احراز هویت و تعهدنامه ستون محتوای پیامک ، توضیحات در مورد کاربرد شماره بصورت شفاف و واضح اعلام گردد و از درج " اطلاع رسانی" و امثالهم خودداری فرمایید. برای مثال: اعلام کد پیگیری خرید، ارسال جزئیات رمز عبور جهت اپلیکیشن .................. ( نام اپلیکیشن مشخص باشد) و...
  15. دقت کنید که فایل اکسل احراز هویت تک ردیفه می باشد و تمام فیلدها تکمیل گردد .
  16. هر شرکت درزمان درخواست خط خدماتی مجاز به ثبت یک خط در یک اپراتور میباشد .
  17. درج نام كامل كاربر به عنوان مثال : (دانشگاه (نام واحد درج شود) – مدارس) بطور كامل الزامیست .
  18. حجم تصویر فایلها میبایست زیر 400 کیلو بایت باشد.
  19. ارائه سفته به مبلغ 200.000.000 ریال که میبایست بصورت فیزیکی ارسال گردد .
  20. درنظرداشته باشید در صورت عدم ارسال سفته مراحل خدماتی شدن انجام نمی گردد .
  21. نمونه تکمیل سفته ها درهمه اپراتورها در همین بخش قرار داده شد.
  22. با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی شرکت ارتباطات سیار درخواست تغییر وضعیت خط به خدماتی تابع مراحل مختلف می باشد همچنین نظر به اینکه تعداد محدودی از خطوط در طول ماه خدماتی می گردند درخواست ها بر اساس تقدم ارسال از سوی نمایندگان، برای اپراتور فرستاده می شوند و پیگیری مکرر آن ازشرکت، تاثیری در روند نخواهد داشت .

 نکته مهم : درخواست خط خدماتی شما پس از ثبت توسط كارشناسان بررسی شده و در صورت نقص در مدارک در قسمت توضیحات علت نقص به صورت كامل شرح داده میشود ﻟذا توضیحات كارشناسان را به صوت دقیق مطالعه نموده و می توانید درخواست خود را از طریق سامانه ،بخش درخواست خط خدماتی پیگیری و وضعیت را مشاهده نمایید.

در صورت تایید درخواست خط شما توسط كارشناسان ، وضعیت آن به تایید اولیه تغییر خواهد یافت ودر صورتیکه اپراتور تایید کند به وضعیت تایید نهایی تغییر پیدا میکند و خط خدماتی خواهد داشت.

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور 1000

 برای هر شماره درخواستی باید لیست شماره های مشترکین که به آن ها پیامک خدماتی ارسال می شود اعلام گردد. صرفا شماره مشترکین مدنظر است و درحال حاضر هیچگونه اطلاعات دیگری نیاز نیست ضمنا هر زمان اپراتور آپدیت لیست را بخواهد می بایست ارسال فرمایید.

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور 2000

برای خدماتی شدن این خطوط، علاوه بر فرم تعهدنامه و اکسل اطلاعات حقوقی، اسکن مدارک مدیرعامل(کارت ملی، شناسنامه) و آخرین روزنامه رسمی شرکت یا مجوزهای رسمی شرکت باید در قسمت درخواست خدماتی بارگزاری شوند.

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور 50001

درخواست هایی با عنوان موسسات خیریه , دانشگاه و مدارس از سمت همراه اول رد شده و خدماتی نمی شوند.

درخواست های خدماتی تا تاریخ 25 ام هر ماه برای اپراتور ارسال میگردد وتا 60 روزکاری زمانبر خواهد بود.

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور 50004

در خصوص شركت هایی كه نماینده رسمی سازمان دولتی باشند ارائه معرفی نامه از سازمان مربوطه نیز الزامیست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد..

در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شركت های بورس و ..... ارائه مجوز از بانك مركزی الزامیست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.

در صورتیكه لیست شماره موبایل های مخاطبین تغییر می كنند باید لیست موردنظر در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده تا برای اپراتور ارسال گردد.

در مورد درخواست رنج شماره برای سازمان ها و دانشگاه ها و ....... توضیح كامل كاربری و تفكیك شماره ها بر اساس شعبه ها و ..... الزامی می باشد.(به عنوان مثال 20 شماره برای دانشگاه یا سازمان با یك كاربری امكان پذیر نیست)

مطلقا ارسال تبلیغات با شماره های خدماتی مورد قبول نمی باشد، حتی شماره های بانكی

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور 026-021

فعالسازی خط غیر متناظر 021-026 باید بصورت حقوقی صورت گیرد تا برای خدماتی شدن اقدام گردد وخطوط ثبت شده حقیقی خدماتی نمیشوند. خطوط متناظر هم باید شماره تلفن ثابت در مخابرات حقوقی ثبت شده باشد.

تکمیل فرم تعهد نامه اپراتور 021-026 در یک صفحه انجام شود وبصورت فیزیکی ارسال گردد.

ارائه فیزیکی سفته به مبلغ 100.000.000 میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا(نمونه تکمیل شده سفته نیز ضمیمه گردیده است).

راهنمای تکمیل فرم خطوط 9000

درج شماره نامه و تاریخ در بالای فرم الزامیست. برای شماره نامه میتوانید از یک شماره 5 رقمی رندم استفاده کنید

در پاراگراف دوم فرم، در قسمت مشتری و بهره بردار نام درخواست هنده نوشته شود.

در صورتی که هر یک از اطلاعات فرم را ندارید، در مقابل آن بخش کلمه "ندارد" نوشته شود

در صورتی که جواز کسب اینماد باشد، درج آدرس سایت در فرم تعهدنامه الزامیست.

مهر و امضا و اثر انگشت در قسمت مهر و امضای بهره بردار ثبت شود و قسمت مهر و امضای شرکت خالی بماند

نام و نام خانوادگی در کنار مهر و امضا نوشته شود

در صورتی که فرم حقوقی باشد، نماینده و مدیرعامل هر دو باید یک شخص باشند و این شخص باید در روزنامه رسمی و یا آگهی تغییرات دارای حق امضا باشد

نمونه جامعه هدف مشتریان دارای فروشگاه اینترنتی

مشتریان و کاربران سایت که از محصولا سایت ما خریداری کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند.

نمونه موضوع محتوای پیامک خدماتی کاربران دارای فروشگاه اینترنتی

ارسال نام کاربری و رمز عبور، ارسال کد فعالسازی، اطلاع رسانی ثبت سفارش، اطلاع رسانی زمان ارسال سفارش و مراحل پردازش سفارش، اطلاع رسانی حراج ها و پروموشن ها، ارسال پیام تبریک و تسلیت ایام خاص، اطلاع رسانی موجود شدن کالا به درخواست مشتریان

نمونه جامعه هدف مشتریان دارای پروانه کسب

مشتریانی که به صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق سایت و شبکه های اجتماعی از محصولات ما خریداری کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند

نمونه موضوع محتوای پیامک خدماتی مشتریان دارای پروانه کسب

اطلاع رسانی ساعات کاری فروشگاه در ایام تعطیل به درخواست مشتریان، ارسال لیست قیمت به درخواست مشتریان، اطلاع رسانی موجود شدن کالا به درخواست مشتریان، اطلاع رسانی زمان ارسال محصول برای کاربرانی که خرید غیرحضوری داشته اند، ارسال پیامک تبریک و تسلیت ایام خاص، ارسال پیام حراج ها و تخفیفات فصلی

نمونه جامعه هدف آموزشگاه ها

دانشجویان، اساتید و اشخاصی که در آموزشگاه ما ثبت نام کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند

نمونه محتوای پیامک خدماتی آموزشگاه ها

اطلاع رسانی زمان شروع ترم و یا دوره جدید، اطلاع رسانی کنسلی کلاس، اطلاع رسانی دوره های جدید آموزشگاه، اطلاع رسانی تغییر زمان کلاس ها، ارسال پیامک تخفیف برای ثبت نام در دوره ها، اطلاع رسانی زمان آزمون، اطلاع رسانی نتایج آزمون ها، ارسال پیام تبریک تولد به هنرجویان، اطلاع رسانی زمان جلسات به اساتید

نمونه جامعه هدف سایت های دارای دوره ها ی آموزشی

کاربران سایت که در دوره های ما ثبت نام کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند

نمونه موضوع محتوای پیامک سایت های دارای دوره ها ی آموزشی

اطلاع رسانی زمان شروع دوره های جدید، اطلاع رسانی محتوای دوره های جدید، ارسال لینک دانلود دوره، ارسال نام کاربری و رمز عبور، ارسال پیامک زمان آزمون یا تحویل پروژه، ارسال پیامک پاسخ تیکت و پیام های مربوط به پشتیبانی، ارسال پیام تبریک تولد و تسلیت ایام خاص، ارسال کد تخفیف برای دوره های مختلف

نمونه جامعه هدف افراد دارای پروانه پزشکی 

بیماران و مراجعانی که به مطب و کلینیک ما مراجعه کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند .

نمونه محتوای پیامک خدماتی افراد دارای پروانه پزشکی

ارسال پیامک نوبت دهی، ارسال پیام یادآوری نوبت، اطلاع رسانی زمان ویزیت مجدد، ارسال پیام نکات مراقبتی و بهداشتی، ارسال پیام کنسلی نوبت، ارسال پیامک تبریک و تسلیت ایام خاص، اطلاع رسانی تغییر زمان ویزیت، ارسال پیامک مشخصات دارو ها، اطلاع رسانی زمان آماده شدن نتایج آزمایش ...

توجه داشته باشید قبل از آنکه برای خدماتی کردن خط خود اقدام کنید باید ابتدا خطی که قصد خدماتی کردن آن را دارید در پنل خود خریداری کنید ، برای این منظور اگر خط مورد نظر شما خط ثابت است علاوه بر اینکه نسبت به خرید و پرداخت هزینه خط در پنل باید اقدام کنید مدارک زیر را نیز باید ضمیمه کنید :

  • کارت ملی متقاضی
  • قبض یا رسید مخابرات که در آن شماره تلفن ، نام مالک و ... قید شده باشد
  • پروانه کسب یا مجوز فعالیت به نام متقاضی

قیمت پنل پیامک در سال جدید بسته به فعالیت شما و نوع استفاده شما متفاوت است ، مثلا : در صورتی که قصد تبلیغات به صورت مستمر را دارید پیشنهاد می شود پکیج cip را تهیه کنید تا میزان هزینه های شما در بلند مدت کاهش یابد و بتوانید از مزایای بیشتر آن بهره مند شوید ، به خاطر داشته باشید حتی سامانه عادی - اعتباری موقت پیامفا امکانات بیشتری نسبت به پکیج های سایر شرکتها دارد و در حال حاضر تغییراتی در سال جدید بر روی پکیج ها نسبت به سال گذشته اعمال نشده لذا پیشنهاد می شود همین حالا نسبت به ثبت نام و دریافت سامانه پیامکی خود اقدام کنید .

پکیجهای سامانه پیامکی پیامفا

 

  1. سامانه عادی - اعتباری موقت - 250,000 تومان
  2. سامانه متوسط - مالکیت دائمی - 1,600,000 تومان
  3. سامانه پیشرفته - مالکیت دائمی - 2,700,000 تومان
  4. سامانه vip جامع - مالکیت دائمی - 4,800,000 تومان
  5. سامانه cip - مالکیت دائمی - 8,500,000 تومان

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا کلیک کنید .

gheymat

دادستانی کل کشور طی پیامی به همه فعالان در حوزه تجارت الکترونیک اعلام کرد که همگی فعالان ملزم به رعایت بندهای اعلامی هستند و در صورت عدم رعایت بعنوان مجرم تلقی می شوند ، متن پیام ارسالی به شرح زیر است :

به اطلاع کلیه فعالان حوزه تجارت الکترونیکی می‌رساند، مطابق دستور معاون محترم دادستان کل کشور در امور فضای مجازی، رعایت بندهای فهرست مصادیق محتوای مجرمانه به ویژه بندهای مرتبط با ممنوعیت انتشار محتوای مبتذل و مستهجن در فضای مجازی الزامی می‌باشد. برای مشاهده این فهرست میتوانید به آدرس (https://internet.ir/crimeindex.html) مراجعه نمایید .

لازم به یادآوری است در همین راستا و مطابق مصوبات جلسه مورخ 1401/05/25 با موضوع پاک‌سازی جرایم اخلاقی در فضای مجازی، کسب‌وکارهای مجازی مکلف به رعایت سه مورد در حوزه تبلیغات شامل عدم استفاده ابزاری از زنان در تبلیغات، عدم تبلیغ در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و عدم استفاده از تأثیرگذاران خارج از کشور شدند .

با عنایت به اهمیت موارد فوق، در صورت مشاهده محتوای خلاف شئونات، مبتذل و مستهجن در وب‌سایت و صفحات متعلق به کسب‌وکارهای دارای اینماد، تخلف نظارتی برای کسب‌وکار درج و مطابق دستورالعمل اعطای نماد اعتماد الکترونیکی و نظارت بر فعالیت کسب‌وکارهای الکترونیکی برخورد خواهد شد .

jorm

مهمترین نکات بازاریابی حضوری به شرح زیر می باشد :

 

  • ظاهر آراسته
  • تمیزی و بوی عطر ملایم
  • چرب زبانی در حد تعادل
  • سوال کننده باشید
  • شنونده باشید
  • اطلاعاتتان کامل باشد
  • پاسخ مناسب در زمان مناسب داده شود
یکشنبه, 06 آذر 1401 18:42

نکات فوق مهم برای موفقیت

ابتدایی ترین اساس موفقیت نیاز 

شخصی را تصور کنید که مخارج خانواده روی دوشش است و فقط تمرکزش را روی کارش گذاشته باشد راهی جز حرکت رو به جلو نخواهد داشت .
وقتی انسان یک دلیل فشار دهنده داشته باشد به راحتی دست از ادامه ی مسیرش نمیکشد و پستی بلندی های راه او را ناامید نمیکند این آدم احتمال موفقیت بالایی دارد .

استفاده درست از اتفاقات زندگی

یکی دیگه از اساسی ترین اصول موفقیت در بیزینس استفاده درست اتفاقات زندگی است ، در تجارت یک اتفاق باعث تغییر زندگی شخص میشود باید قدر این فرصت ها را دانست .
اتفاقات یا ناخواسته جلوی پای شما قرار میگیرند (مثلا ملاقات با یک انسان بزرگ در اون لحظه باید باید طوری رفتار کرد که بیشترین تاثیر را روی اوت شخص بگذاریم) یا خود شخص آن اتفاق را ایجاد میکند (مثلا جلسه ای برگزار می کنم که اگر تجارت خود را درست معرفی کنم زندگی ام تغییر میکند) .
باید به این نکته توجه کنیم که باید قدر فرصت های زندگی را دانست و بیشترین تاثیر گذاری را در این فرصت ها داشته باشیم .
تاثیرگذاری به صورت های مختلفی امکان پذیر است :

  1.  زبان بدن
  2. میمیک چهره
  3. فن بیان
  4. پوشش و ظاهر
  5.  خوش بو بودن
    بو تاثیر گذارترین حس در زندگی است بو برای شما تصویر درست میکند .
    بین ۳ تا ۱۲ ثانیه طول میکشد که تصویری از شما در ذهن فرد مقابل ایجاد میشه همه تلاشتون در این باشد که بتوانید بهترین تصویر از خودتون رو در ذهنش ایجاد کنید اگر تصویر ایجاد شده منفی باشد  به راحتی نمیتوان اون تصویر رو تغییر داد .

ایجاد امضا مخصوص شخص خودتان

نکته ای دیگه ای که میتونه باعث موفقیت یک شخص یا بیزینس بشود ایجاد یک امضا است خودتون را در یک یا چند صفت گلد کنید مثلا همه متفق القول اند که فلانی دستش سمت مال حرام نمیره فلانی کسی دروغ ازش نشنیده فلانی خوش برخورده . طوری برخورد کنید که مردم بهتون اعتماد کنند ، دیدگاه مردم را نسبت به خود و بیزینستان تغییر دهید ، رفتار ها و دیدگاه مردم به راحتی قابل تغییر هستند
مثال : مردی همراه با پسر بچه اش وارد قطار میشوند پسرک بسیار شیطنت میکند مسافرین قطار را کلافه میکند مسافرین از پدرش میخواهند که جلوی پسرش را بگیرد یا به او تذکر دهد .
پدر پسر با غمی که در چهره دارد از همه عذر خواهی میکند و میگوید که همسرش ساعاتی پیش فوت شده و او نمیداند که این موضوع را چطور به پسرش بگوید بنظر شما در آن لحظه رفتار مسافرین با پسرک چقدر تغییر میکند .

وجه تمایز در بین رقبا در ذهن مخاطب ایجاد کنید 

 اصل بعدی اینکه بیزینست یا خدماتت رو جوری ارائه بدی که مردم از بین هزار نفر دیگه شما رو انتخاب کنند آپشن اضافی چی دارید ، این سوالو از خودم بپرسم چه چیزی بیزینس و تجارت منو از بین این همه رقیب متمایز میکنه این رو جواب بدی موفقیت توی چنگته .

جغرافیا در تجارت 

مناطق نسبت به هم متفاوت هستند محصول شما میتواند در نقطه ای از یک شهر ۱۰۰ تومان باشد و همان محصول در نقطه ی دیگری از همان شهر ۲۰۰ تومان باشد
تفکر افراد در مناطق مختلف باهم متفاوت هست دونستن این که مردم اون منطقه چطور فکر میکنند یکی از الزاماته.

اعتبار

مهمترین کلید موفقیت اعتبار است ، اعتبار یعنی اگر به ده نفر زنگ زدی و پیشنهادی بهشون دادی هشت نفر استقبال کنند ، اعتبار بسیار بسیار و باز هم تاکید میکنم بسیار آهسته به دست میاد ممکنه با یک اشتباه از دست برود .
خب سوال اینه که چطور میتونم اعتبار پیدا کنم ؟
اول باید اعتبار بدید تا اعتبار بدست بیاوردید باید یک سرویس ارائه بدی تا یک سرویس بگیری ، اعتبار خاص ترین و با ارزشترین و بی قیمت ترین داشته هر فرد در تجارت است .

مدیریت زمان

مشهور ترین تکنیک‌های مدیریت زمان در زیر آمده است :

  1. تکنیک GTD : شاید بتوان گفت GTD مشهورترین تکنیک مدیریت زمان در دنیا باشد ، ایده اصلی این تکنیک آن است که شخص ابتدا باید کارها را از ذهن خود خارج کند و روی کاغذ بیاورد با این کار ذهن تنها روی کارهای نوشته شده تمرکز خواهد کرد و از یادآوری اینکه چه کاری باید انجام دهد رها می شود .
  2. تکنیک Pomodoro :  این تکنیک یک روش ایتالیایی است که یاد گرفتن آن چندان زمان زیادی نمی‌برد ، در این روش شما با استفاده از یک تایمر انجام کارها را به محدوده های ۲۵ دقیقه ای تقسیم کرده و بین هر ۲۵ دقیقه ۳ تا ۵ دقیقه زمان استراحت قرار دارد و سپس کار بعدی شروع می شود .
  3. تکنیک تمرکز فرانکلین کاوی : مبنای این روش اولویت بندی کارها می‌باشد ، کارها را براساس سرعت انجام در یک ماتریس طبقه بندی می‌کنیم ، با مشخص کردن کارهای کم اهمیت تر بیشتر بر روی کارهایی تمرکز کنیم که ارزش بالاتری دارد .

وسعت تفکر

برای باز کردن این موضوع بهترین کار مثال بچه فیل است ، یک بچه فیل رو برای مدتی با یه طناب به یک درخت بستند ، چون اون بچه فیل ضعیف بود هر چقدر تلاش می‌کرد نمی‌تونست خودش رو آزاد کنه. وقتی بچه فیل دست از تلاش برداشت و پذیرفت که نمی‌تونه خودش رو نجات بده، طناب رو باز کردن و آزادش کردن ، چند سال بعد وقتی اون بچه فیل بزرگ و قوی شد دوباره اون رو به همون درخت بستن ، با وجود این‌که حالا فیل به راحتی می‌تونست طناب رو پاره و خودش رو آزاد کنه، اما هیچ تلاشی برای آزادی نمی‌کرد ، چون وقتی در بچگی با این موقعیت روبرو شده بود و با وجود تلاش‌ بسیار نتونسته بود خودش رو نجات بده، دچار درماندگی شده و به این باور رسیده که نمی‌تونه خودش رو نجات بده ، این داستان در مورد یه بچه فیل بود، ولی بسیاری از ما آدم‌ها هم مثل این فیل در زندگی چسبیدیم به این ترس و باور غیرمنطقی که ما نمی‌تونیم کاری انجام بدیم چرا که ما قبلاً یک بار شکست خوردیم و این باور مانع حرکت ما به سمت پیروزی در زندگیه ، خودتون رو به یک جهان کوچیک محدود نکنین مرزهای محدود ذهنی ، ترس‌ها و باورهای غیرمنطقی خودتونو بشکنین و قلمرو زندگیتونو وسعت ببخشید ، خودتون را محدود به این باور نکنین که شما نمی‌تونین در زندگی تغییری ایجاد کنید فراموش نکنید که آرامش  خوشبختی و موفقیت شما در زندگی دقیقا به اندازه‌ی وسعت افکار شماست...

تقویت باور

فقط به موفقیت فکر کنید نه به شکست ، همیشه بگوئید من برنده خواهم شد ، هنگام رقابت با دیگران به خود بگوئید " من از بهترینها هستم " ، فکر کردن به موفقیت ذهن شما را عادت می دهد تا برنامه هایی طراحی کنید که منجر به موفقیت میشوند و فکر شکست دقیقا بر عکس عمل می کند .  مرتبا به خود یاد آوری کنید که شما از آنچه که فکر می کنید بهتر هستید ، افراد موفق از آسمان نیامده اند ، برای موفقیت نیازی به نبوغ خارق العاده نیست ، هیچ چیز اسرارآمیزی هم در مورد آن وجود ندارد ،  به شانس هم ربطی ندارد ، افراد موفق ، جماعت عادی هستند که فقط باور به خویشتن و اعتقاد به اعمال خویش را در خود پرورش داده اند ، هرگز تحت هیچ شرایطی خودتان را به بهای اندکی نفروشید ، باورهای بزرگ داشته باشید
میزان موفقیت شما بستگی به میزان اعتقادتون داره ، با اهداف کوچک ، انتظار دستاوردهای بزرگ نداشته باشید ، به اهداف بزرگ فکر کنید تا به نتیجه های بزرگ برسید ، فقط آن چیزی را در ذهنتان راه بدهید که دوست دارید اتفاق بیافتد!


نکات مهم :
  1. گاها شما در تجارت خود به یک کاتالیزور نیاز دارید کسی که بتونه ارتباط با نیرو های مجموعه ی شما رو به دست بگیرد شما ممکنه مدیر خوبی نباشید و نتوانید کار ها را درست به مجموعه ی خود بسپارید در اینجا حتما نیاز به یک کاتالیزور پیدا میکنید 
  2. تهدیدات خود را بشناسید و به این توجه داشته باشید که اگر تهدیدات شما با نقاط ضعف شما یکی باشد تجارت شما به خطر می افتد

  3.  فقط حاشیه تجارت %۹۹ به ما میتواند سود برساند درآمد زایی خود را در اصل تجارت خود محدود نکنید‌

برای آنکه شما هم بتوانید صاحب یک پکیج پنل پیامکی برای ارسال پیامک انبوه شوید لازم است ابتدا ثبت نام در سامانه پیامفا را انجام دهید و اما برای ثبت نام نیاز به چه مدارکی هست در ادامه همراه ما باشید ...

مدارک لازم برای ثبت نام پنل پیامک پیامفا

  1. نوع پکیج خود را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید ( سامانه cip با مالکیت مادام العمر و امکانات کامل و سامانه عادی و اعتباری موقت کمترین امکانات )نکته : حتی سامانه عادی پیامفا امکانات بیشتری نسبت به اکثر سامانه های پیامکی دیگر دارد
  2. اطلاعات و مشخصات هویتی شما باید به دقت در سامانه وارد شود .
  3. نام کاربری و رمز عبور خود را تعریف کنید برای تعریف نام کاربری باید حتما با حروف کوچک لاتین و اعداد باشد می توانید از خط تیره نیز استفاده کنید ، رمز عبور نیز باید حداقل 8 کاراکتر باشد .
  4. بعد از ثبت نام و ورود به پنل هنوز پکیج شما فعال نشده و نیاز به احراز هویت دارد برای این کار باید تصویر شناسنامه و کارت ملی خود را آپلود و شماره کارت بانکی به نام خودتان را نیز وارد قسم ارسال مدارک کنید بعد از دقایقی پکیج شما فعال خواهد شد و ثبت نام شما تکمیل می شود .

شما می توانید مستقیما ثبت نام را خودتان از اینجا انجام دهید و یا با پشتیبانی پیامفا تماس بگیرید تا کارشناسان ما برایتان انجام دهند ، پیامفا 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان است .

madarek

سه شنبه, 17 آبان 1401 16:19

چرا داشتن سایت مهم است ؟

تا به حال به داشتن یک سایت برای کسب و کارتون فکر کردید ؟ در این مقاله قصد داریم چند نمونه از مزایا و امکاناتی که سایت برای شما عزیزان فراهم میکنه رو بهتون بگیم :

دسترسی آسان مشتری به شما


در دنیای فناوری اطلاعات ، مردم هر اطلاعاتی که لازم داشته باشند را فقط کافیه در اینترنت سرچ کنند به عبارت دیگر امروزه مردم از اینترنت به جای دفترچه تلفن استفاده می‌کنند داشتن سایت قطعا یکسری از مشتریان جدید رو به شما وصل میکنه


سایت به شما اعتبار می‌بخشد


هرچه کسبو کار و بیزینس شما بروز تر و آپشن های بیشتری داشته باشد علاوه بر اینکه یک وجه تمایز بین شما و دیگران ایجاد میکند اعتبار شما را در چشم مشتری افزایش میدهد. کسبو کار شما در چشم مشتری بزرگ تر میشود و مشتری با اعتماد بیشتری از شما خرید میکند.

داشتن سایت مشتری‌های جدید را جذب شما می‌کند


سهولت و آسانی ،صرفه جویی در وقت ، و سرعت دسترسی از عواملی هست که باعث شده روز به روز بازار کسبو کار های اینترنتی بیشتر شود .
 مخصوصا در زمان وجود عواملی از قبیل بیماری کرونا ، وجود ترافیک های سنگین ، الودگی یا سردی هوا و ... کسبو کار های اینترنتی مثل یک آهنربا مشتریان زیادی جذب کردند.

اطلاعات مشتری را داشته باشید و آن را به مشتری وفادار کسب و کارتون تبدیل کنید


یکی از امتیازاتی که سایت به صاحبان کسب و کار میدهد حفظ ارتباط با مشتریان است که یک جور دلگرمی و آسودگی خاطر به مشتریان میدهد سامانه های پیامکی یک مثال بجاست ملموس ترین امکانات این سامانه تبریک سالروز تولد هست دقیقا کاری که بانک ها هر ساله میکنند .
 

سایت به شما کمک می‌کند که توی خواب هم فروش داشته باشید


 شما هر چقدر هم در تجارت قوی و با پشتکار باشید ، بزرگ ترین فروشگاه و یا تولیدی رو هم داشته باشید نمی توانید ۲۴ ساعته فعالیت کنید ؛ سایت دقیقا همانگونه که میخواهید بدون داشتن محدودیت استفاده زمانی و مکانی به جای شما کار می کند  و نقش بازاریاب آنلاین را برای شما ایفا می کند  .

همه موارد بالا دلیلی محکم برای داشتن سایت شماست در هر فعالیت و زمینه ای که هستید اطمینان داشته باشید که به سایت نیاز پیدا میکنید برای اینکه بتونید یک سایت خوب و با تمام امکانات رو داشته باشید باید به کسی مراجعه کنید که همه موارد لازم رو بتونه با قیمت و کیفیت مناسب در اختیارتون بذاره ، کارشناسان ما در واحد فناوری اطلاعات 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان هستند تا بتونن رویای شما رو برای داشتن یک سایت با امکانات کامل و ایده آل محقق کنن برای ثبت سفارش اینجا کلیک کنید .

یکشنبه, 27 شهریور 1401 19:28

ارسال پیامک انبوه از روی نقشه

ارسال پیامک انبوه از روی نقشه

یکی دیگر از روش های ارسال پیامک انبوه ، ارسال از روی نقشه است که بسیار کارآمد و پربازده می تواند باشد برای کسانی که به تازگی در یک مکانی شروع به کار و فعالیتی کرده اند به جهت اطلاع رسانی به مخاطبین هدفشان که در آن منطقه ساکن هستند ؛  با استفاده از این امکان می توانید پس از انتخاب شهر به راحتی منطقه مورد نظرتان را از روی نقشه انتخاب کنید و به مشترکین همراه اول و ایرانسل آن منطقه به تعداد موردنظرتان پیامک ارسال نمایید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر تنها نقشه شهرهای تهران، کرج، تبریز، همدان، قزوین ، اصفهان، مشهد، اهواز، بندرعباس، گرگان، کرمانشاه، کرمان، زاهدان، بابل، آمل ،شیراز، رشت ، قم ، اراک ، یزد ، زنجان، ارومیه ، اردبیل و اسلامشهر به سامانه اضافه شده است و به زودی در به روزرسانی های بعدی نقشه سایر شهرها به این بخش اضافه خواهد شد.

و نکته دیگر اینکه در ارسال ایرانسل ، هیچ گونه بازگشت اعتباری از سمت اپراتور انجام نمی گردد.

در این نوع ارسال کاربران می توانند چندین منطقه از یک شهر را انتخاب نمایند و بصورت همزمان ارسال خواهد شد ، و حتما می بایست بر روی دکمه همراه اول و ایرانسل کلیک نمایید تا ارسال انجام شود.

دقت کنید، در این نوع ارسال، بر مبنای کدپستی مندرج در سند ثبت نام سیمکارت ارسال انجام می گردد .

مثلا فرض کنید می خاوهید به تمام شماره های ثبت شده در شهر اصفهان یک پیام ارسال کنید ، برای این منظور کافیست بعد از ورود به پنل خود در پیامفا ، از منوی سمت راست زینه ارسال پیامک از روی نقشه را انتخاب و با انتخاب شهر اصفعان بر روی نقشه و سپس انتخاب سرشماره ارسال پیامک نسبت به ارسال پیامک انبوه خود اقدام کنید ، در نظر داشته باشید قبل از ارسال پیامک حتما قوانین ارسال را مطالعه و رعایت بفرمایید .

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا در سامانه پیامفا تیکت بزنید ، کارشناسان ما در اولین فرصت و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهند داد .

این نوع ارسال از روی دکل های ایرانسل و برای شماره های ایرانسل می باشد و برای ارسال پیام حداقل 5000 گیرنده مناسب است و با پیش شماره 9000 ایرانسل انجام می شود ، ارسال پیامک از این طریق به این صورت است که از نزدیکترین دکل های بی تی اس ایرانسل به منطقه انتخابی شما می باشد و از روی نقشه انجام می شود ، اگر منطقه انتخابی شما منطقه ای کوچک باشد پیامک ها به مناطق دیگر که در تقسیم بندی دکلها هم پوشانی دارد ارسال میشود ، شماره های هر دکل به صورت میانگین طی دوهفته بروزرسانی می شوند ، دقت کنید که این نوع ارسال گزارش دلیوری ندارد .

پیشنهاد می شود قبل از اقدام برای ارسال پیامک انبوه از شرایط و نحوه ارسال پیامک برای گرفتن بهترین نتیجه و بازخورد اطلاعات کسب کنید ، شما می توانید از فایلها و کلیپ های آموزشی که در هر قسمت به صورت مجزا در قسمت بالا و زیر منوی صفحه کاربری شماست آموزش ها را مشاهده کنید ، برای ثبت نام و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در پیامفا تماس بگیرید .

payamfabts

پنج شنبه, 02 تیر 1401 08:06

دانلود رایگان تقویم دسکتاپ 1403

تقویم دسکتاپ 1403 با بک گراند طبیعت

 

فایل زیپ تقویم دسکتاپ 1403 با تصاویر جذاب و زیبای طبیعت را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید :

تقویم دسکتاپ 1403

 

صفحه1 از4