سامانه پیامکی

سامانه پیامکی

به گزارش پیامفا به نقل از شرکت مخابرات ایران ، این شرکت اعلام کرد بسته های ترافیکی خوش تخفیف را به تمامی مشتریان اینترنت باند پهن این شرکت ارایه می دهد. این بسته های ویژه از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه سال جاری برای مشتریان اینترنت مخابرات فعال شده و تا ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ قابل استفاده است .

این خبر می افزاید ، مشتریان می توانند برای خرید بسته های ترافیکی خوش تخفیف به پنل کاربری اینترنت پر سرعت مخابرات به نشانی adsl.tci.ir و یا به سامانه مخابرات من به نشانی my.tci.ir مراجعه نمایند .

mokhaberat

در آخرین بروزرسانی سامانه های پیامکی حتما متوجه این مورد شده اید که در پایان پیام ها عبارت لغو ۱۱ اضافه شده ، حالا مزیت این متن برای دارندگان سامانه پیامکی چیست ؟ در ادامه به شرح این موضوع می پردازیم ...

مزیت ارسال پیامک حاوی لغو 11 برای دارندگان سامانه پیامکی

فرض کنید یک متن پیامک ( اطلاع رسانی یا تبلیغاتی و ... ) را ارسال می کنید ، در این صورت دو حالت پیش می آید :

  1. پیام شما برای مخاطبتان مفید واقع می شود و به شما پاسخ می دهد ( یا مراجعه حضوری می کند یا تماس می گیرد یا روی لینک ارسالی در پیامک شما کلیک می کند )
  2. پیامک را دیده و بلافاصله عدد 11 را ارسال می کند تا دیگر پیامی از سمت شما دریافت نکند!

در حالت دوم وقتی مخاطب عدد یازده رو ارسال می‌کند شخص ارسال کننده پیام در پنل پیامفا به راحتی می تواند در قسمت پیامهای دریافتی شماره مخاطبی که لغو 11 را ارسال کرده به صورت کامل ببیند و در این صورت بانک شماره خوبی برای دارنده پنل محسوب می شود که امکان تماس گرفتن رو مهیا میکند ضمن اینکه شما می توانید به این نکته پی ببرید که متن پیام شما مورد پسند این تعداد از مخاطبین شما نیست و با تماس با این شماره ها می توانید علت را جویا و در واقع بازاریابی تلفنی رو آغاز کنید .

نکته : بانک شماره های موجود در سامانه پیامکی که دائما بروزرسانی می شوند به صورت کامل نیستند و شما قادر خواهید بود فقط ابتدا و انتهای شماره ها را مشاهده کنید ، اما با این روش شماره های مخاطبین ناراضی را می توانید به صورت کامل ببینید .

در پایان برای ثبت نام در سامانه های پیامکی مقرونن به صرفه و با بیشترین امکانات با کارشناسان ما در پیامفا تماس بگیرید و یا جهت ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید :

ثبت نام سامانه پیامکی پیامفا

09120045244

خبری خوش برای کاربران پیامفا اینکه به زودی کلیه کاربران پیامفا می توانند علاوه بر ارسال پیامک از دکل BTS ( ایرانسل ) ، می توانند از دکل LBS ( همراه اول ) اقدام به ارسال پیامک کنند .

یادآور می شود در گذشته تنها امکان ارسال پیامک از دکل های ایرانسل به شماره های ایرانسل فراهم بود اما با توجه به اقدامات جدید صورت گرفته این امکان برای دکل های همراه اول نیز فراهم شده و کاربران محترم پیامفا می توانند به زودی از دکل های همراه اول به شماره های همراه اول نیز پیامک ارسال بنمایند ، اگر تاکنون سامانه پیامکی پیامفا را دریافت نکرده اید از طرق زیر می توانید پنل خود را دریافت کنید .

ثبت نام آنلاین سامانه پیامکی پیامفا

09120045244

به گزارش پیامفا از شرکت مخابرات ایران ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مهندس سلطانی در همایش انقلاب صنعتی چهارم با اشاره به هدف نهایی توسعه نظامات نوآوری دیجیتال گفت : توسعه نظامات کلیدی نوآوری دیجیتال برای تقویت همکاری با ذینفعان ملی و شرکای بین المللی ، تسریع بهره برداری از فرصت‌های تحول دیجیتال با اعمال اهرم تغییرات فناوری و افزایش تأثیر و پایداری ابتکارات ملی برای ایجاد تأثیرات پایدار و متوازن، از شاخص ترین موارد در ورود قدرتمندانه شرکت مخابرات ایران به نظامات مبتنی بر انقلاب های صنعتی چهارم است .

وی با اشاره به اهمیت موضوع توسعه کسب وکار و افزایش درآمد برای شرکت مخابرات ایران و شرکا گفت : مخابرات با امن ترین شبکه ارتباطی می تواند مناسب ترین محصولات را عرضه کند و پایدارترین درآمد را داشته باشد ، زیرا بزرگ ترین اپراتور کشور است که باوجود مشتریان فعال در زمینه داده ، ویس و… پتانسل و زیر ساخت کافی را به همراه متخصصان دارد و باید از این صنعت سود کافی را ببریم .

مهندس سلطانی با اظهار امیدواری از پر بار کردن این رویدادها به همراه ارایه محصولات و خدمات توسط دبیرخانه اظهار داشت : تمامی مسوو لان بلند پایه   استان با حضور در این رویداد ها در جهت پیشرفت هر بیشتر استفاده کنند و ما با شرکای خوبمان بتوانیم رویدادهای در سطح ملی برگزار کنیم و موجب حرکت و توسعه کسب و کار و تحول در همه ابعاد  اقتصادی  شود .

مجموعه پیامفا مفتخر است که می تواند با ارائه خدمات با کیفیت در عرصه دیجیتال و فناوری ارتباطات گام مهمی در این زمینه داشته باشد ، شما می توانید با طمینان از خدمات پیامفا استفاده کنید و آن را به دیگران نیز معرفی کنید تا همه بتوانند با داشتن سامانه پیامکی پیامفا با بیشترین خدمات پیامکی حداکثر استفاده را ببرند .

برای ثبت نام سامانه پیامکی پیامفا اینجا کلیک کنید

برای انواع شرکتها و حتی انواع فروشگاه ها ارسال پیامک اطلاع رسانی و تبلیغاتی امری معمول و پر کاربرد است ، فرض کنید شما مسئول اطلاع رسانی به مشتریان در یک فروشگاه مواد غذایی باشید و برای آخر هفته قرار است تخفیف 40% بر روی محصولاتتان جهت فروش بیشتر داشته باشید ، و یا صاحب فروشگاه پوشاکی که تخفیف آخر فصل گذاشته باشد نیاز است که اطلاع رسانی به مشتریان قدیمی و یا جدید صورت بگیرد ، برای ارسال پیامک گسترده به لیست مشتریان خودتان شما دو راه دارید :

  1. از طریق تلفن همراهتان به صورت تکی به مشتریانتان با ورود شماره هایشان پیامک ارسال کنید که بسیار زمانبر است .
  2. از طریق سامانه پیامکی پیامفا که در عرض چند دقیقه برای همه مخاطبان به صورت یکجا پیامک ارسال می کنید .
  3. از طریق سامانه مشتریان خودتان که متصل شده به سامانه پیامکی و انتخاب لیست مشتریان وارد شده در crm شما .

نحوه ارسال پیامک گسترده به لیست مشتریان خودتان

  • ابتدا وارد اکانت خود در سامانه پیامکی پیامفا بشوید .
  • از منوی سمت راست پنل ، گزینه ارسال پیام را انتخاب کنید .
  • سپس افزودن گیرندگان را انتخاب کنید .
  • گزینه ارسال از فایل متنی و اکسل را بزنید .
  • در فایل اکسل ، شماره‌ها می بایست در ستون A اکسل وجود داشته باشد ، شماره‌ها می بایست به صورت اعداد لاتین درج شده باشد و فرمت سلول می بایست number باشد .
  • سپس فایل را انتخاب و بارگزاری کنید و افزودن را بزنید .
  • متن پیام را وارد کنید .
  • بعد از آن محاسبه هزینه کنید و یک خط برای ارسال پیامک انتخاب کنید و کلید ارسال را بزنید .
  • بعد از ارسال پیامک ها از منوی سمت راست و گزینه گزارشات ارسال ، وضعیت ارسال پیامکها را می توانید کنترل کنید .

برای ثبت نام در سامانه پیامکی پیامفا اینجا کلیک کنید و یا با ما تماس بگیرید تا برایتان انجام شود

09120045244

در ابتدا شاید اینطور به نظر برسد که چه نیازی به ارسال هدفمند بر اساس سن و جنسیت است ؟ و اصلا چرا باید با جزئیات به مخاطبین خود پیامک ارسال کنیم ؟ برای روشن شدن موضوع یک مثال ساده می زنیم .

فرض کنید که شما به تازگی کسب و کارتان در زمینه راه اندازی واحد فروش لوازم آرایشی و بهداشتی را شروع کرده اید ، اولین کاری که شاید به ذهنتان برسد پخش تراکت تبلیغاتی و ... به نحوی که اطلاع رسانی صورت بگیرد ، یکی از این راه های اطلاع رسانی و تبلیغات و البته بهترین آن ها قطعا ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است ، اما این اطلاع رسانی باید به صورت هدفمند باشد در غیر اینصورت شما نتیجه دلخواه را نخواهید گرفت ، به این گونه که این پیامک اطلاع رسانی بازگشایی مرکز فروش لوازم آرایشی بهداشتی فقط برای بانوان ارسال شود در بازه سنی 18 الی 50 سال ، که این قابلیت در سامانه های پیامکی پیامفا ایجاد شده .

( اگر تاکنون اقدام به ثبت نام سامانه پیامکی پیامفا ننموده اید اینجا کلیک کنید . )

در عکس زیر این امکان را مشاهده می کنید ، برای مثال بایستی ابتدا ارسال کدپستی جدید همراه اول را از منوی سمت راست انتخاب کنید ، سپس کدپستی را وارد ( با درج  5 رقم اول کد پستی مکان مورد نظر به شماره های همراه اول ( اعتباری و دائمی ) ، امکانپذیر است ، سپس جنسیت را زن انتخاب کرده و سال تولد و بقیه موارد را وارد کنید تا انتخاب شماره و ارسال ، پس از ارسال پیامک می توانید از قسمت گزارشات ارسال ، گزارش پیامک های ارسال موفق شده به گوشی را مشاهده کنید 

payamfajensyat

ارسال منطقه ای کشوری پیامک انبوه با سامانه پیامکی پیامفا به این معناست که به یک منطقه از کشور پیامک انبوه ارسال می شود و به این صورت است که شما ابتدا می بایست در پنل پیامکی پیامفا ثبت نام کرده باشید .

 اگر تاکنون ثبت نام را انجام نداده اید از اینجا ثبت نام کنید . 

سپس با ورود به پنل مراحل زیر را به ترتیب پیش بروید تا ارسال پیامک انجام گیرد :

  • ابتدا از منوی سمت راست ارسال منطقه ای کشوری را انتخاب و سپس گزینه افزودن گیرندگان را بزنید

ارسال پیامک از روش منطقه ای کشوری به دو صورت امکان پذیر است :

  1. انتخاب روش کلی payamfa02

  2. انتخاب روش پیش شمارهpayamfa01

در هر دو روش بالا باید نوع خطوطی که قصد ارسال پیامک انبوه به آنها را دارید مشخص کنید :

  1. ارسال برای خطوط دائمی
  2. ارسال برای خطوط اعتباری
  • سپس استان مورد نظر خود را که قصد ارسال پیامک به آن منطقه را دارید انتخاب کنید
  • بعد از آن شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید
  • درصورتی که روش دوم یعنی ارسال پیامک انبوه منطقه ای کشوری از روش پیش شماره را انتخاب کرده باشید باید یکی از پیش شماره ها را انتخاب کنید
  • سپس ردیف را انتخاب کنید
  • بعد از آن نوبت به انتخاب تعداد خطوط انتخابی شما برای ارسال پیامک است
  • گزینه افزودن را بزنید
  • در باکس متن پیامک ، پیامکی که قصد ارسال آن را دارید تایپ کنید
  • سپس در قسمت انتخاب شماره ، شماره ای که قصد ارسال پیامک از طریق آن را دارید انتخاب کنید

نکته : قبل از ارسال پیامک از کافی بودن میزان شارژ پنل خود با احتساب هزینه ارسال پیامک مطمئن شده و بعد اقدام به ارسال پیامک کنید

  • بعد از ارسال پیامک ها از منوی سمت راست و انتخاب گزینه گزارشات ارسال می توانید از ارسال پیامک خود اطمینان حاصل کنید .

در صورتی که هرگونه سوالی داشتید می توانید بپرسید و یا تیکت کنید .

09120045244

ارسال ایمیل به صورت گسترده از طریق سامانه پیامکی پیامفا

در این نوع ارسال می توانید به مخاطبین خود ایمیل انبوه ، خبرنامه و ... ارسال نمایید و کلیه کاربران پیامفا این امکان را در پنل کاربری خود دارند ، ارسال ایمیل انبوه به دو روش ورود ایمیل به صورت دستی و ورود ایمیل ها از طریق بارگزاری فایل اکسل امکان پذیر است ، ارسال ایمیل به مخاطبین معمولا برای مشاغل و کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند یا حتی مشاغلی که مشهور و برند شده هستند به جهت اطلاع رسانی یا حتی پیام تشکر از خرید از مشتریان بسیار کاربردی است و می تواند نقش موثری در وفاداری مشتریان داشته باشد چرا که کمتر پیش می آید افراد ایمیل خود را پاک کنند و پیامی ماندگار از شما خواهند داشت .

مراحل ارسال ایمیل انبوه از طریق سامانه پیامکی پیامفا

  1. ابتدا می بایست از قسمت خرید شماره ، ایمیل مورد نظر خود را سفارش داده و پس از فعالسازی از بخش مربوطه انتخاب و ارسال خود را انجام دهید .
  2. در بخش خرید ایمیل ، دامنه پس از @ را از قسمت دامنه انتخاب و فقط نام دلخواه خود را وارد نمایید و از درج ایمیل شخصی خود خودداری فرمایید .
  3. سعی شده است در این سرویس تمامی ایمیل ها به درستی ارسال شده و اسپم نشوند .
  4. می توانید از ادیتور بخش مربوطه جهت طراحی ایمیل استفاده نموده و یا سورس HTML ایمیل طراحی شده خود را از بخش "منبع" در ادیتور درج و ارسال خود را انجام دهید .
  5. توجه داشته باشید که تعداد گیرندگان در هر ارسال باید کمتر از 500 نفر باشد .

اگر تا امروز در سامانه پیامکی پیامفا ثبت نام نکرده اید و هنوز پنل اختصاصی خودتان را دریافت نکرده اید می توانید از اینجا ثبت نام را انجام دهید و یا با ما تماس بگیرید .

09120045244

یکی از قابلیتهای پرکاربرد سامانه پیامکی پیامفا ارسال پیامک انبوه به تفکیک مشاغل است به گونه ای که کلیه کاربران سامانه پیامکی پیامفا این امکان را دارند که با استفاده از پنل خود بتوانند به گروه خاصی از مشاغل به تفکیک پیامک گسترده یا انبوه ارسال کنند ، مثلا برای مغازه هایی که عینک طبی می فروشند شاید بهترین کار داشتن قرارداد با کلینک های چشم پزشکی و مطب های چشم پزشکی باشد ، برای اینکه تبلیغات اثربخش و مفیدی داشته باشید باید بدانید که پیامهای شما باید برای مخاطبین هدف شما ارسال شود در هر شغل و حیطه فعالیتی مهم است بدانید مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند .

روش ارسال پیامک انبوه به تفکیک مشاغل

  • ابتدا با ورود نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه پیامکی پیامفا شود ( اگر هنوز ثبت نام نکردید اینجا کلیک کنید )
  • سپس از منوی سمت راست گزینه ارسال پیامک را انتخاب کنید
  • در قسمت گیرندگان ، گزینه مشاغل را انتخاب و یکی از شغل ها برحسب مخاطبین هدف خودتان را انتخاب کنید
  • تعدادی که میخواهید پیامک برایشان ارسال شود را انتخاب کنید
  • خطی که می خواهید با آنن پیامک برای مخاطبینتان ارسال شود را انتخاب کنید
  • ارسال پیامک را بزنید و منتظر تایید مخابرات و ارسال پیامک ها بمانید

این روزها بسیاری از افراد بخصوص کسب و کار های نوپا و جدید و حتی قدیمی ترها و برندهای شناخته شده تر ، برای معرفی و تبلیغات اثربخش از بازاریابان تلفنی کمک می گیرند تا نتیجه بهتری برای معرفی برند و محصولات خود بگیرند ، در این میان سامانه پیامکی پیامفا امکانی را فراهم نموده تا هزینه های گزاف برای پرداخت قبض های تلفنی و هزینه دستمزد بازایابان حذف گردد به این منظور ابتدا می بایست در سامانه پیامکی پیامفا ثبت نام کنید و سپس برای ارسال پیام صوتی از طریق سامانه پیامکی ، می بایست از پیش شماره های مرتبط با خطوط voice موجود در سامانه پیامکی خود در پیامفا استفاده کنید و نکات زیر را حتما قبل از ارسال پیام صوتی رعایت نمایید :

نکات مهم ارسال پیام صوتی از طریق سامانه پیامکی

  1.  فایل صوتی می بایست با فرمت wav بوده و بهتر است دارای مشخصات 8000hz,16bit,Mono باشد .
  2. نرخ هر 30 ثانیه در قسمت پروفایل درج شده است .
  3. در این نوع ارسال هزینه پیام های نرسیده به مخاطب عودت می گردد .
  4. ممکن است در ارسال پیام ، سیستم مالی سامانه فایل صوتی را با یک ثانیه اختلاف محاسبه نماید .
  5. پیام صوتی می بایست زیر 60 ثانیه باشد .
  6. طبق تحقیقات بازار انجام شده در ساعات 12 تا 14 و 17 تا 19 احتمال پاسخ دهی مخاطبان بیشتر میباشد .
  7. با توجه به اختلال موجود در سرویس دهنده پیام صوتی ، ممکن است ارسال ها با تاخیر انجام شود .

نکته : می توانید جهت Convert فایل صوتی خود به فرمت مورد تایید ، اینجا کلیک کنید .

 

صفحه1 از4