negarsaadat

negarsaadat

چهارشنبه, 19 مهر 1402 09:48

نحوه گزارش گیری ارسال پیامک

نحوه گزارش گیری سامانه پیامکی پیامفا

کاملا بدیهی هست که بعد از اینکه تبلیغات از طریق پیامک به صورت انبوه ارسال می شود ، برای اینکه به بازدهی بیشتری برسیم باید در هر مرحله پس از ارسال پیامک تجزیه و تحلیل کنیم، بازخوردها را تحلیل کنیم  تا به این اطمینان برسیم که آیا پیامک ها با موفقیت به مشتریان هدف ما ارسال شده اند یا خیر تا به نتیجه دلخواه برسیم  بدین منظور در سامانه پیامکی پیامفا در منوی سمت راست گزینه گزارشات ارسال را انتخاب کنید سپس یک لیست براتون میاره که باید  گزینه مشاهده را بزنید 

report sms

 

سپس این لیست براتون میاره 

 

 

2

 

تحلیل لیست :  

  • رسیده به مخابرات : پیامک از اپراتور خارج شده اما هنوز وضعیت دقیق از سمت اپراتور مشخص نشده است 
  • بلک لیست : یعنی مخاطب پیامکهای تبلیغاتی خود را غیرفعال کرده و هزینه این دسته از پیامها بازگشت داده میشود به اعتبار شارژ پنل شما
  • ارسال شده : از سیستم خارج اما هنوز وضعیت پیامها توسط اپراتور اعلام نشده 
  • نرسیده به گوشی : اگر بعد از 10 دقیقه تعداد مشخص نشد یعنی با اختلال رو به رو شده و ارسال رو متوقف کنید مجددا ارسال کنید
  • رسیده به گوشی : یعنی با موفقیت پیام به مخاطب رسیده .

 

 

در صورت داشتن هرگونه سوالی در رابطه با سامانه پیامکی تماس بگیرید 

09124319885

 

 

 

یکشنبه, 22 مرداد 1402 13:11

تبلیغات هوشمند با پیامک انبوه

تبلیغات در دنیای امروز نقش بسیار مهمی را در جذب و فروش ایفا می کند مخصوصا تبلیغات هوشمند و هدفمند . این روزها به دلیل فیلترینگ پیام رسان ها افراد خیلی بیشتر از قبل پیامک های خود را چک میکنند و این یعنی استفاده از موقعیت هوشمند . در ادامه مزایای تبلیغات از طریق سامانه پیامکی را خدمتتون توضیح میدهیم.

 

InShot 20230815 164415112

مزایای تبلیغات از طریق سامانه پیامکی پیامفا

  1. انتخاب مشتری هدف بر اساس بانک اطلاعاتی جامع و منحصر به فرد پیامفا
  2. درصد بالایی امکان دارد که پیام را مخاطب بخواند
  3. تبلیغات ارزان و هوشمند
  4. ارسال پیام صوتی
  5. امکان دریافت پیامک برای نظرسنجی ها و ...
  6. افراد به مویایل دسترسی بیشتری دارند تا اینترنت
  7. تبلیغات لحظه ای که فقط از طریق سامانه پیامکی واقعا امکان پذیره مثلا برای  اطلاع رسانی فوری ، تخفیفات لحظه ای و ...
  8. ارسال بر اساس موقعیت جغرافیایی
  9. ارسال بر اساس جنسیت
  10. ارسال بر اساس گروههای شغلی و....

 

 

متن جذاب برای تبلیغات پیامکی

قطعا آگاهید که جمله اول پیامک چه قدر میتونه مهم باشه تا باعث بشه مخاطب توجهش جلب بشه و پیام را باز منه تا مطالعه کنه . سعی کنید خیلی دوستانه و با پیشنهاد جذاب شروع کنید . در ادامه چند نمونه جمله  جذاب براتون میزاریم برای شروع پیامک امید دارم که مفید خواهد بود .

  1. مثال برای رستوران ها : سلام دوستم شام مهمون من باش :)
  2. فروشگاه لوازم خانگی : یخچال و ببین و ببر بدون چک و ضامن !
  3. بیمه عمر : بازنشتگی 10 ساله با ماهی 700 تومن !
  4. فروشگاه کت شلوار : قرار بود دامادیت جبران کنم !
  5. فرذوشگاه کفش : پاتو تو کفش خودت کن که برازنده توست !
  6. سالن زیبایی: بیا و نسخه زیباتر خودتو تحویل بگیر!
  7. موسسه آموزشی : تو فقط گوش بده ! آموزشش با ما
  8. شرکت هواپیمایی : برنامه سفرت با ما ، بدو حاضر شو!

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید

09124319885

 

 

 



با توجه به افزایش هزینه های سالیانه طبق اعلام رسمی سازمان مخابرات کشور ،از تاریخ 10 مرداد ماه حد نصاب کارکرد تلفن ثابت افزابش یافت .

s

با اجرای مصوبه شماره ۳۴۶ کمیسیون تنظیم مقررات، مبلغ حد نصاب کارکرد تلفن ثابت به نفع مشتریان افزایش یافت.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، حدنصاب کارکرد تلفن ثابت بر اساس مصوبه ۲۰۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات،درصورت عدم پرداخت بدهی طی دو ماه یا رسیدن به مبلغ ۲۰هزارتومان در میان دوره بود که با تحقق یکی از این دومورد ، شرکت مخابرات ایران موظف به قطع تلفن مشترکین به صورت یکطرفه بود، اما با ابلاغ مصوبه ۳۴۶ کمیسیون تنظیم مقررات، مبلغ حدنصاب قطع یکطرفه تلفن به نفع مشتریان در سراسر کشور تا ۳ برابر افزایش یافت.

این خبر با اشاره به اینکه با اجرای این مصوبه، بیش از ۷۰ درصد مشتریان دچار قطعی میان دوره نخواهند شد می افزاید : با اجرای مصوبه شماره ۳ جلسه ۳۴۶ کمیسیون تنظیم مقررات و در چارچوپ اجرای مصوبه دریافت هزینه مابه التفاوت ماهانه تلفن ثابت و با هدف رضایت مشتریان ‘ مصوبه قبلی اصلاح شد.

پیش از این مطابق با مصوبه شماره ۳ جلسه ۲۰۷ سازمان تنظیم مقررات، خدمات ارائه شده بر بستر تلفن ثابت به مشتریان درصورت عدم پرداخت بدهی توسط مشتری به دوصورت متوقف می شد که با مصوبه جدید این کمیسیون، مبلغ حدنصاب قطعی برای مشتریان افزایش یافت.

بر اساس مصوبه جدید ، شرایط قطع یا توقف ارائه سرویس در دو حالت اتفاق می افتد : اول، عدم پرداخت صورتحساب،طی دو ماه متوالی (با هر مبلغ بدهی) و یا رسیدن مبلغ قبض قابل پرداخت در تهران به مرز ۶۰۰ هزار ریال طی ماه (میان دوره) و در سایر شهرها به ۴۵۰ هزار ریال طی ماه (میان دوره) برای ارائه خدمات در مراکز استان‌ها ، ۳۰۰ هزلر ریال در سایر شهرها و ۲۵۰ هزار در روستاهاموجب قطع یک طرفه تلفن می شود.

 

 

 

 

مالکیت سیم کارتها به دو صورت حقیقی و حقوقی می باشد که در هر سازمانی برای ارتباط گیری افراد قطعا به تعدادی  سیمکارت نیاز می باشد و به دلیل مسائل حفاظتی بهتراست که سیم کارتها به نام اشخاص نباشد و مالکیت آنها به نام شرکت باشد و اگر حقیقی ثبت شده اند برای  که برای این انتقال مالکیت باید طبق مراحل زیر عمل کرد . برای انتقال سیم کارهای حقیقی به حقوقی حتما نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر مرکزی همراه اول در هر شهر می باشد. در هربار مراجعه تنها 3 سیم کارت قابلیت انتقال دارد و حتما با شماره های همراه اول جهت چک شناسه ملی و سایر اطلاعات قبل از مراجعه حضوری تماس بگیرید .

مدارک لازم جهت مراجعه حضوری

مدارک مورد نیاز شخص حقیقی :

  1.  به همراه داشتن اصل و کپی تمامی مدارک الزامی است.
  2.  کپی مدارک می بایست ممهور به مهر سازمان باشد.
  3.  به همراه داشتن مهر سازمان الزامی است.
  4. حضور یکی از صاحبین امضا اسناد تعهد آور که در روزنامه رسمی شرکت ذکر شده یا نماینده ای که دارای وکالت نامه معتبر از شرکت و ثبت شده در دفتر اسناد رسمی می باشد الزامی است.
  5. در صورت مراجعه شخص به وکالت از سازمان، می بایست خدمت درخواستی در وکالت نامه قید گردد.

مدارک مورد نیاز شخص حقوقی :

  1. آگهی تأسیس در روزنامه رسمی 
  2. آگهی آخرین تغییرات در روزنامه رسمی (2سال اعتبار دارد)
  3. همچنین آخرین آگهی تغییرات که صاحبین امضا در آن مشخص شده باشد .سازمانهای دولتی که فاقد روزنامه رسمی هستند استعلام از سایت ilenc.ir را ارائه نمایند
  4. گواهی ثبت نام مؤدیان مالیاتی یا گواهی ارزش افزوده یا گواهی معاف از مالیات
  5. کارت ملی و شناسنامه نماینده معرفی شده
  6. معرفی نامه در سربرگ سازمان به صورت تایپ شده، دارای شماره نامه و تاریخ

 

معرفی نامه

  • خطاب به همراه اول کسب و کار

  • موضوع : تعیین نوع خدمت درخواستی

  • درج مهر شرکت و امضا مجاز (امضا افرادی که در آگهی تأسیس یا تغییرات به عنوان صاحبین امضا اسناد تعهد آور معرفی شده اند)

  •  درج نام و سمت صاحبین امضا به صورت تایپی در محل امضا

  • متن نامه شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه اول، آدرس ایمیل، سمت صاحب امضا تعهد آور و جزئیات خدمت درخواستی.

  • ذکر شماره های قابل بررسی در معرفی نامه

  • اعتبار معرفی نامه 1 ماه است

متن معرفی نامه جهت تغییر مالکیت


بدینوسیله جناب آقای / خانم ........ با کد ملی ........ رئیس هیئت مدیره / مدیرعامل / عضو هیئت مدیره شرکت ........ با شناسه ملی ........ جهت تغییر نام شماره خط ........ از شرکت / شخص حقوقی / حقیقی ........ به شرکت / شخص حقوقی / حقیقی ........ به آن اداره محترم معرفی می گردد.

 

نکات مهم برای تغییر مالکیت

• در صورت تغییر مالکیت ، سرویس های اینترنت، آوای انتظار، FAX ، Data ، APN ، MVPN و .... غیرفعال خواهند شد .
• در 20 روز اخیر تعویض سیم و تغییر مالکیت انجام نشده باشد.
• در صورت تغییر نام سیم کارت حقوقی یک سال از زمان فعال سازی آن گذشته باشد.
• در صورت تغییر نام سیم کارت حقیقی سه ماه از زمان فعال سازی آن گذشته باشد

آدرس مرکز اصلی همراه اول در شهر تهران : میدان ونک، خیابان ونک، نبش بزرگراه کردستان، فروشگاه مرکزی همراه اول
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 8 تا 17 پنجشنبه 8 تا 14