همکاران
تا %30 تخفیف توسط همکاران به شما
پر واضح است که شما با خطوط تبلیغاتی امکان ارسال پیامک گسترده به بلک لیست را نخواهید داشت ، مواقعی پیش می آید که شما که دارای کسب و کار و حرفه ای می باشید نیازمند ارتباط مداوم و مستمر با مشتریانتان هستید اما فرصت اینکه به هرکدام به صورت جداگانه بخواهید اطاع دهید وجود ندارد و در کل کاری زمانبر و هزینه بر است پیامفا برای این مشکل راه حل خدماتی کردن خط خودتان را پیشنهاد می دهد ، این خط باید اختصاصی و مختص خودتان باشد حتی اگر خط ثابت باشد برای شما امکان پذیر است ( در حال حاضر فقط برای خطوط 021 و 026 ) برای انجام این کار باید مراحل زیر را به صورت کامل انجام دهید :
توجه فرماييد ارائه تمامی موارد ذيل جهت خدماتی شدن خطوط الزامی می باشد :
نکته مهم : درخواست خط خدماتي شما پس از ثبت توسط كارشناسان بررسي شده و در صورت نقص در مدارک در قسمت توضيحات علت نقص به صورت كامل شرح داده ميشود ﻟذا توضيحات كارشناسان را به صوت دقيق مطالعه نموده و می توانید درخواست خود را از طریق سامانه ،بخش درخواست خط خدماتی پیگیری و وضعیت را مشاهده نمایید.
در صورت تاييد درخواست خط شما توسط كارشناسان ، وضعيت آن به تایید اولیه تغيير خواهد یافت ودر صورتیکه اپراتور تایید کند به وضعیت تایید نهایی تغییر پیدا میکند و خط خدماتی خواهد داشت.
برای هر شماره درخواستی باید لیست شماره های مشترکین که به آن ها پیامک خدماتی ارسال می شود اعلام گردد. صرفا شماره مشترکین مدنظر است و درحال حاضر هیچگونه اطلاعات دیگری نیاز نیست ضمنا هر زمان اپراتور آپدیت لیست را بخواهد می بایست ارسال فرمایید.
برای خدماتی شدن این خطوط، علاوه بر فرم تعهدنامه و اکسل اطلاعات حقوقی، اسکن مدارک مدیرعامل(کارت ملی، شناسنامه) و آخرین روزنامه رسمی شرکت یا مجوزهای رسمی شرکت باید در قسمت درخواست خدماتی بارگزاری شوند.
درخواست هايی با عنوان موسسات خيريه , دانشگاه و مدارس از سمت همراه اول رد شده و خدماتي نمی شوند.
درخواست های خدماتی تا تاریخ 25 ام هر ماه برای اپراتور ارسال میگردد وتا 60 روزکاری زمانبر خواهد بود.
در خصوص شركت هايي كه نماينده رسمي سازمان دولتي باشند ارائه معرفي نامه از سازمان مربوطه نيز الزاميست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد..
در خصوص صندوق هاي قرض الحسنه، شركت هاي بورس و ..... ارائه مجوز از بانك مركزي الزاميست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.
در صورتيكه ليست شماره موبايل هاي مخاطبين تغيير مي كنند بايد ليست موردنظر در ابتداي هر ماه بروزرساني شده تا برای اپراتور ارسال گردد.
در مورد درخواست رنج شماره براي سازمان ها و دانشگاه ها و ....... توضيح كامل كاربري و تفكيك شماره ها بر اساس شعبه ها و ..... الزامي مي باشد.(به عنوان مثال 20 شماره براي دانشگاه يا سازمان با يك كاربري امكان پذير نيست)
مطلقا ارسال تبليغات با شماره هاي خدماتي مورد قبول نمي باشد، حتي شماره هاي بانكي
فعالسازی خط غیر متناظر 021-026 باید بصورت حقوقی صورت گیرد تا برای خدماتی شدن اقدام گردد وخطوط ثبت شده حقیقی خدماتی نمیشوند. خطوط متناظر هم باید شماره تلفن ثابت در مخابرات حقوقی ثبت شده باشد.
تکمیل فرم تعهد نامه اپراتور 021-026 در یک صفحه انجام شود وبصورت فیزیکی ارسال گردد.
ارائه فیزیکی سفته به مبلغ 100.000.000 میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا(نمونه تکمیل شده سفته نیز ضمیمه گردیده است).
درج شماره نامه و تاریخ در بالای فرم الزامیست. برای شماره نامه میتوانید از یک شماره 5 رقمی رندم استفاده کنید
در پاراگراف دوم فرم، در قسمت مشتری و بهره بردار نام درخواست هنده نوشته شود.
در صورتی که هر یک از اطلاعات فرم را ندارید، در مقابل آن بخش کلمه "ندارد" نوشته شود
در صورتی که جواز کسب اینماد باشد، درج آدرس سایت در فرم تعهدنامه الزامیست.
مهر و امضا و اثر انگشت در قسمت مهر و امضای بهره بردار ثبت شود و قسمت مهر و امضای شرکت خالی بماند
نام و نام خانوادگی در کنار مهر و امضا نوشته شود
در صورتی که فرم حقوقی باشد، نماینده و مدیرعامل هر دو باید یک شخص باشند و این شخص باید در روزنامه رسمی و یا آگهی تغییرات دارای حق امضا باشد
مشتریان و کاربران سایت که از محصولا سایت ما خریداری کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند.
ارسال نام کاربری و رمز عبور، ارسال کد فعالسازی، اطلاع رسانی ثبت سفارش، اطلاع رسانی زمان ارسال سفارش و مراحل پردازش سفارش، اطلاع رسانی حراج ها و پروموشن ها، ارسال پیام تبریک و تسلیت ایام خاص، اطلاع رسانی موجود شدن کالا به درخواست مشتریان
مشتریانی که به صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق سایت و شبکه های اجتماعی از محصولات ما خریداری کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند
اطلاع رسانی ساعات کاری فروشگاه در ایام تعطیل به درخواست مشتریان، ارسال لیست قیمت به درخواست مشتریان، اطلاع رسانی موجود شدن کالا به درخواست مشتریان، اطلاع رسانی زمان ارسال محصول برای کاربرانی که خرید غیرحضوری داشته اند، ارسال پیامک تبریک و تسلیت ایام خاص، ارسال پیام حراج ها و تخفیفات فصلی
دانشجویان، اساتید و اشخاصی که در آموزشگاه ما ثبت نام کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند
اطلاع رسانی زمان شروع ترم و یا دوره جدید، اطلاع رسانی کنسلی کلاس، اطلاع رسانی دوره های جدید آموزشگاه، اطلاع رسانی تغییر زمان کلاس ها، ارسال پیامک تخفیف برای ثبت نام در دوره ها، اطلاع رسانی زمان آزمون، اطلاع رسانی نتایج آزمون ها، ارسال پیام تبریک تولد به هنرجویان، اطلاع رسانی زمان جلسات به اساتید
کاربران سایت که در دوره های ما ثبت نام کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند
اطلاع رسانی زمان شروع دوره های جدید، اطلاع رسانی محتوای دوره های جدید، ارسال لینک دانلود دوره، ارسال نام کاربری و رمز عبور، ارسال پیامک زمان آزمون یا تحویل پروژه، ارسال پیامک پاسخ تیکت و پیام های مربوط به پشتیبانی، ارسال پیام تبریک تولد و تسلیت ایام خاص، ارسال کد تخفیف برای دوره های مختلف
بیماران و مراجعانی که به مطب و کلینیک ما مراجعه کرده و اجازه ارسال پیامک داده اند.
ارسال پیامک نوبت دهی، ارسال پیام یادآوری نوبت، اطلاع رسانی زمان ویزیت مجدد، ارسال پیام نکات مراقبتی و بهداشتی، ارسال پیام کنسلی نوبت، ارسال پیامک تبریک و تسلیت ایام خاص، اطلاع رسانی تغییر زمان ویزیت، ارسال پیامک مشخصات دارو ها، اطلاع رسانی زمان آماده شدن نتایج آزمایش،
جهت دریافت مشاوره عدد 12 را به شماره 09120045199 پیامک کنید
تا %30 تخفیف توسط همکاران به شما
اینستاگرام | واتساپ | تلگرام
درباره ی ما
تماس با ما
سوالات متداول
دریافت نمایندگی
دانلود نرم افزار ها
مقالات
تهران،قیطریه،حکمت،10پ4
02122878952
09120035133
پیامفا سامانه ی تخصصی ارسال و دریافت پیامک است که کلیه امکانات مربوطه را با قیمتی مناسب و با جدید ترین سیستم های روز دنیا در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد و به صورت 24 ساعته از آنها پشتیبانی می کند. داشتن امکانات بروز ، قیمت مناسب و داشتن مجوز از وزارت صنعت و ارشاد از جمله مزایای این مجموعه است. پیامفا از واحد های شرکت ارتباطات ا.ا به شماره ثبت 2448 و شناسه ملی 14004072938 ثبت شده در سازمان ثبت اسناد کشور است.