مدارک لازم برای ثبت نام پنل پیامک

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

برای آنکه شما هم بتوانید صاحب یک پکیج پنل پیامکی برای ارسال پیامک انبوه شوید لازم است ابتدا ثبت نام در سامانه پیامفا را انجام دهید و اما برای ثبت نام نیاز به چه مدارکی هست در ادامه همراه ما باشید ...

مدارک لازم برای ثبت نام پنل پیامک پیامفا

  1. نوع پکیج خود را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید ( سامانه cip با مالکیت مادام العمر و امکانات کامل و سامانه عادی و اعتباری موقت کمترین امکانات )نکته : حتی سامانه عادی پیامفا امکانات بیشتری نسبت به اکثر سامانه های پیامکی دیگر دارد
  2. اطلاعات و مشخصات هویتی شما باید به دقت در سامانه وارد شود .
  3. نام کاربری و رمز عبور خود را تعریف کنید برای تعریف نام کاربری باید حتما با حروف کوچک لاتین و اعداد باشد می توانید از خط تیره نیز استفاده کنید ، رمز عبور نیز باید حداقل 8 کاراکتر باشد .
  4. بعد از ثبت نام و ورود به پنل هنوز پکیج شما فعال نشده و نیاز به احراز هویت دارد برای این کار باید تصویر شناسنامه و کارت ملی خود را آپلود و شماره کارت بانکی به نام خودتان را نیز وارد قسم ارسال مدارک کنید بعد از دقایقی پکیج شما فعال خواهد شد و ثبت نام شما تکمیل می شود .

شما می توانید مستقیما ثبت نام را خودتان از اینجا انجام دهید و یا با پشتیبانی پیامفا تماس بگیرید تا کارشناسان ما برایتان انجام دهند ، پیامفا 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان است .

madarek

آخرین ویرایش در سه شنبه, 09 اسفند 1401 11:10