ارسال پیامک انبوه

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

ارسال پیامک انبوه - پیامفا

بالک اس ام اس یا اصطلاحا ارسال پیامک انبوه با دو روش قابل انجام می باشد :

  1. استفاده از GSM مودم
  2. استفاده از بانک شماره های موجود در پنل پیامفا و ثبت شده در مخابرات

روش اول استفاده از GSM مودم

این روش به دلیل تأخیر در ارسال و کُند بودن فرآیند ارسال با GSM مودم ، تقریبا منسوخ شده و روش استفاده از سامانه پیامک معمول می باشد . در این روش شما از بانک شماره موبایل شخصی یا بانک شماره موبایل موجود در سامانه پیامک خود استفاده می کنید . پیامک مدنظر شما به وسیله سرشماره ای که انتخاب نموده اید ( سرشماره 1000 - 2000 - 3000 -5000 - 021،26 و یا ارسال با نام تجاری ) از طریق دستورات وب سرویسی به سمت اپراتور ارسال کننده پیام کوتاه ارسال شده و تحویل خطوط مخابراتی فعال می گردد .

اولین گزارش تحویل پیامک تقریبا 15 الی 30 دقیقه پس از ارسال پیامک شما بروزرسانی می گردد . البته این گزارش بسته به تعداد شماره هایی که به آن ها پیامک ارسال نموده اید متفاوت می باشد . بطور مثال در رنج 30 یا 40 هزار شماره ، تقریبا 12 ساعت برای آپدیت گزارش تحویل زمان لازم است . گزارش تحویل نهایی 24 ساعت پس از ارسال پیامک آماده می شود .

روش دوم ارسال پیامک از بانک شماره های موجود و ثبت شده مخابرات در پکیج های پیامفا

شما می توانید با استفاده از نقشه ، کدپستی ، سن و جنسیت ، منطقه ای و دکل BTS و همراه اول پیامک خود را به مخاطبان خود ارسال نمائید ، این شماره ها در پنل کاربری شما در پیامفا موجود است و شما می توانید به راحتی با انتخاب یک یا چند روش دلخواه اقدام به ارسال پیامک بنمایید ، توجه داشته باشید که درصورتی که اگر برای ارسال پیامک استفاده از دکل BTS را انتخاب کنید فقط به شماره های ایرانسل ثبت شده در مخابرات پیامک ارسال خواهد شد و درصورتی که ارسال پیامک ناموفق باشد در این مورد بخصوص هزینه ارسال پیامک به پنل شما باز نخواهد گشت . لذا قبل از ارسال پیامک قوانین ارسال پیامک را رعایت نموده یا از شماره های ترکیبی استفاده کنید .

پیامفا ، بی نظیر در خدمات پیام کوتاه - جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید .

raveshhaye ersal

آخرین ویرایش در شنبه, 12 اسفند 1402 10:23