آموزش خدماتی کردن خط پنل پیامک

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

آموزش خدماتی کردن خط پنل پیامک - پیامفا

طبق ابلاغيه شركت ارتباطات سيار ايران از اول ارديبهشت ماه سال ٩٢ ، سرشماره هاي ارسال پيامك به دو شاخه خدماتي و تبليغاتي به شرح ذيل دسته بندي ميشوند:

شماره هاي خدماتي  متعلق به شركت ها، دفاتر و سازمانهايي است كه پيامكهايي با محتواي خدماتي، مشخص و در محدوده كاري همان مجموعه براي مخاطباني شناخته شده كه خود درخواست دريافت اين  پيامكها را داده اند، ارسال مي كنند و محتواي آن اطلاع رساني و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است.

هرگونه ارسال پيامک كه بدون رضايت صاحب تلفن همراه و بدون اطلاع ايشان صورت گيرد، پيامک تبليغاتي محسوب مي شود و ارسال اينگونه پيام ها براي مخاطباتي كه خود درخواست عدم دريافت اين پيامكها را داده اند امكانپذير نيست.

کاربران پیامفا می توانند پس از ثبت نام در سامانه و دریافت خط اختصاصی خود از مسیر عملیات حساب > خرید شماره ، نسبت به تکمیل اطلاعات و فرم های لازم جهت شروع فرآیند خدماتی سازی خط خود اقدام نمایند.

خدماتي شدن خطوط فقط براي اشخاص حقوقي كه داراي شناسه ملي و شماره ثبت مي باشند، امكان پذير است.

ارائه تعهدنامه تكميل شده فايل پيوست، در سربرگ شركت يا سازمان به همراه مهر و امضاي صاحبان امضا.

فرآیند خدماتی شدن خطوط از مسیر پشتیبانی > درخواست خط خدماتی انجام خواهد شد.

khadamati

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 20 مهر 1401 08:29